Obert un segon període de preinscripció per a fer les Pràctiques Externes de Grau

Des del 27 de setembre fins el 25 d'octubre s'obre un període de preinscripció per a fer Pràctiques Externes durant el segon semestre del curs 2017/2018. És obligatori omplir el formulari de preinscripció per poder optar a cursar les Pràctiques Externes.

27/09/2017

Per ampliar la informació que trobareu a les Guies docents sobre les Pràctiques Externes, podeu contactar amb els coordinadors/res d'aquesta assignatura en casdascun dels Graus de la Facultat.

El dia 11 d’octubre se celebrarà una sessió informativa a l’Auditori sobre les Pràctiques Externes i els Programes de Mobilitat que ofereix la Facultat.