Obert un nou període de sol·licitud de beques per estudiar al Servei de Llengües de la UAB

Beca gener 2018 llengües

Els estudiants matriculats durant el curs 2018/2019 tenen temps fins al 18 de gener per sol·licitar l’ajut econòmic per als cursos d’idiomes de segon semestre del Servei de Llengües de la universitat.

09/01/2019

La Comissió d’Alumnat i Ocupabilitat de la UAB va obrir durant el curs passat una convocatòria d'ajuts per a estudiants de grau, màster oficial i doctorat, destinades a l’aprenentatge de llengües.

La convocatòria d’aquestes beques torna a estar oberta per a aquells estudiants de Grau, Màster oficial o doctorat de la UAB matriculats durant el curs 2018-2019.

La beca consisteix en una reducció del 50% de l’import dels preus de matrícula dels cursos del Servei de Llengües de la UAB, tant per als cursos del primer com del segon semestre. Descobreix tota l’oferta d’idiomes.

Per a aquelles persones interessades en sol·licitar la beca, hauran d'imprimir i completar aquesta sol·licitud -que també es pot recollir a la secretaria del Servei de Llengües de la UAB-,  i presentar-lo a la teva gestió acadèmica o al Registre General (edifici del Rectorat) de la UAB.

El termini de presentació general per als estudiants és divendres 18 de gener. La resolució es farà pública el divendres 1 de febrer.

Per a més informació sobre requisits i terminis, consulteu les bases de la convocatòria.

Servei de Llengües de la UAB