Nova convocatòria d'oposicions per cobrir 750 places de Mossos d'Esquadra

Mossos d'Esquadra

S'ha obert el període per realitzar la inscripció per participar a les oposicions al Cos dels Mossos d'Esquadra de la Generalitat de Catalunya. El termini de presentació de sol·licituds finalitzarà el proper 29 de novembre.

07/11/2019

El Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC) ha publicat aquest mes de novembre la convocatòria d'oposicions per cobrir 750 places de mosso/a de l'escala bàsica del cos de la policia catalana.

Els interessats a presentar-se en la convocatòria ja poden fer la inscripció online a la pàgina oficial de l’Oposició de Mossos 2019 del web de la Generalitat o realitzar la tramitació presencialment.

Al web també hi ha la guia d’estudi per a l’accés a la categoria de mosso/a del cos de Mossos d’Esquadra, a més d’informació rellevant sobre la sol·licitud, requisits i els terminis de presentació. En total, el procés de selecció consta de diverses fases i totes s'han d'aprovar.

Les oposicions són la primera part d’aquest procés i per superar-les es requereix de certs coneixements, la superació de tests psicotècnics i una sèrie de criteris d’adequació psico-professional, a més d’una prova física.