La degana Margarita Martí participa a la Conferència de Degans de Psicologia, celebrada a Lleida

conferencia degans lleida

La reunió de primavera de la Conferència de Degans de Psicologia de les Universitats Espanyoles (CDPUE) es va celebrar els dies 19 i 20 d’abril a la Universitat de Lleida (UdL),  a l’edifici del Rectorat.

02/05/2018

A l'acte d'inauguració hi van participar diverses personalitats destacades com Ángel Ros i Domingo, alcalde de la ciutat, Carles Alsinet Mora, degà de la Facultat de Psicologia de la UdL,  Josep Vilajoana Celaya, degà del Col•legi Oficial de Psicologia de Catalunya (COP) i Miguel A. Santed Germán, president de la CDPUE.

Després de l'acte d'inauguració es va donar pas a les diferents activitats programades en aquesta edició de la Conferència, entre les quals destaquen dos actes: el primer, una ponència sobre l’estat de la psicologia des de la perspectiva de l’alumnat, que va comptar amb la presència d’un representant del Col•lectiu d’Estudiants de Psicologia (CEP). A continuació,  en una taula de debat es va parlar sobre les aportacions de la psicologia social, partint de l’àmbit ciutadà fins a les organitzacions.

Es poden consultar els acords que es van pendre en aquest enllaç