L'Escola de Prevenció i Seguretat Integral, present a les XV Jornades Tècniques de Seguretat en Centres Sanitaris

Jornades Tècniques Seguretat Centres Sanitaris
El professor José Julián Isturitz va exposar el Grau en Prevenció y Seguretat Integral a una taula rodona durant les jornades organitzades per l'Observatori de Seguretat Integral en Centres Hospitalaris, els dies 24-26 d'octubre, a Alcalá de Henares.

30/10/2018

El Observatorio de Seguridad Integral en Centros Hospitalarios va organitzar la quinzena edició de les Jornades Técniques de Seguretat en Centres Sanitaris, celebrades del 24 al 26 d'octubre, a l'Hospital Príncipe de Asturias de Alcalá de Henares (Madrid).
 
Les jornades, que van oferir un alt contingut tècnic, va acollir a més de 200 assistents relacionats amb el món de la prevenció i la seguretat, com directors de seguretat, tècnics de seguretat de centres sanitaris i especialistes en prevenció de riscos en entorns hospitalaris.
 
El professor José Julián Isturitz, director general corporatiu d'Hospitales San Roque i també coordinador del Màster en Gestió de Riscos i Emergències, va participar com a ponent en una taula rodona, sobre els diferents graus universitaris en seguretat del país i la seva projecció professional a mig-llarg termini.
 
José Julián Isturitz va exposar el Grau de Prevenció i Seguretat Integral de l'Escola, juntament amb Lucas Andrés Pérez, professor del Grau en Seguretat i Control de Riscos de la Universitat de Las Palmas de Gran Canarias, Víctor Rodríguez, degà de la Facultat de Criminologia i director del Grau en Ciències de la Seguretat de la Universitat Isabel I Castilla de Burgos, i amb la moderació de María Dolores Serrano, professora i coordinadora del Grau en Criminologia de la UNED.
 
Entre les particularitats que es van exposar sobre el grau, es van destacar la seva possibilitat de cursar-lo en modalitat presencial o online, a més de la seva aportació al futur de la seguretat integral en centres sanitaris des de la perspectiva gerencial.
 
La taula també va aprofundir sobre la necessitat d'incorporar a professionales al món acadèmic i docent, amb la finalitat d'ofrerir un aprenentatge més significatiu als estudiants.