L’Escola presentarà de nou la seva oferta formativa al SICUR de Madrid

L'Escola, present a la fira SICUR de Madrid

El Saló Internacional de la Seguretat se celebrarà entre els dies 25 i 28 de febrer a les instal·lacions d’IFEMA (Feria de Madrid), on el centre donarà a conèixer el Grau en Prevenció i Seguretat Integral i les opcions de formació continuada que ofereixen per a professionals del sector. A més, aquest any la directora Montserrat Iglesias-Lucía oferirà una conferència el dia 27, a les 18 hores.

12/02/2020

L’Escola de Prevenció i Seguretat Integral de la UAB tornarà a assistir com a expositor al SICUR de Madrid, que tindrà lloc del 25 al 28 de febrer a IFEMA.

El centre estarà a l’estand 10G04, situat al pavelló 10, on oferirà informació i assessorament a totes aquelles persones interessades a seguir formant-se en l’àmbit de la prevenció i la seguretat. Una de les opcions més demanades és el Grau en Prevenció i Seguretat Integral, que s’ofereix en modalitat presencial i online, i que permet obtenir diferents acreditacions de professió (Tècnic Superior de Riscos Laborals, TIP de Detectiu Privat, o TIP de Director de Seguretat).

Entre l’ampla oferta de formació continuada, l’Escola també informarà sobre els seus màsters, postgraus i cursos d’especialització de diverses matèries com la criminalística, la seguretat i qualitat alimentària, la seguretat pública i privada, o l’ensinistrament d’unitats canines de treball, entre d’altres.

La fira també serà una ocasió per conèixer i establir contactes amb empreses interessades a captar el talent de l’Escola, sigui oferint places de pràctiques o ofertes laborals a alumnes i exalumnes del centre.

El SICUR serà el punt de trobada per a experts i professionals del sector, i on hi seran representats sobretot els àmbits de la seguretat, la defensa, la ciberseguretat, la seguretat contra incendis i emergències, i la seguretat laboral. En total, ja hi ha més de 700 expositors confirmats de 30 països diferents.

Paral·lelament, el saló també inclourà altres espais, com el SicurCyber, dedicat a la innovació i noves solucions tecnològiques, o un fòrum de debat on s’abordaran qüestions relacionades amb les emergències.

Intervenció de la directora Montserrat Iglesias-Lucía

Com a novetat, aquest any la directora del centre, Montserrat Iglesias-Lucía, participarà com a ponent en una de les activitats programades a la “Sala Naranja” per al dijous 27 de febrer, de 18 a 18:40 hores, sota el títol “Creando Talento”, en què s’exposaran la metodologia de l’Escola i el seu model de formació integral i multidisciplinari.

Més presència també a Bilbao i Santiago de Compostel·la

A més de l’assistència al SICUR, l’Escola també tindrà representació a diverses Fires Internacionals dels Estudis de Postgrau (FIEP). Concretament, les persones interessades en la formació de l’Escola podran trobar un estand de la Universitat Autònoma de Barcelona a les ciutats de Santiago de Compostel·la (17 de febrer) i Bilbao (26 de febrer).