L’Escola organitza una sessió informativa online sobre la 6ª edició del Postgrau en Ecoturisme i Guia de Natura

Ecoturisme Sessió Postgrau

El coordinador d’aquesta formació, Francesc Romagosa, explicarà els continguts i les sortides professionals del Postgrau i quins passos cal seguir per inscriure’s. La sessió es farà via Zoom, el dimarts 20 d’octubre, a les 18h. Inscripcions obertes.

05/10/2020

El proper dimarts 20 d’octubre, a les 18h, l’Escola farà una sessió informativa online sobre el Postgrau en Ecoturisme i Guia de Natura, i el Curs en Interpretació del Patrimoni Natural.

La sessió anirà a càrrec de Francesc Romagosa, coordinador d’aquesta formació, que donarà informació sobre l’estructura del Postgrau, continguts, pràctiques i sortides professionals.

La 6a edició del Postgrau en Ecoturisme i Guia de Natura començarà el dimarts 3 de novembre.

Es tracta d’una formació que capacita en la creació i gestió d’empreses, productes, experiències i serveis ecoturístics. Enguany, el Postgrau participarà en el projecte internacional “NATOUR – Joint postgraduate study-programme in ecotourism and nature guiding”, en el marc del programa Erasmus+ “Capacity building in the field of higher education”.

El Curs d’Interpretació del Patrimoni Natural, que es farà al febrer de 2021, és un complement formatiu que permetrà acreditar-se com a guia intèrpret de natura sota el segell Interpret Europe.

La xerrada informativa es farà a través de Zoom. Es requereix d’inscripció prèvia.