L’Escola crea un nou Màster en Direcció Digital de Negocis Turístics Internacionals

Nou Màster Direcció Digital de Negocis Turístics Internacionals

La formació s’ofereix en modalitat online i capacita a futurs directius/ves digitals per resoldre els reptes de futur de les empreses turístiques i hoteleres, com la digitalització i la internacionalització. Els exalumnes de l’Escola i els Alumni UAB Premium tenen un descompte en el preu de la matrícula.

18/03/2020

L’Escola de Turisme i Direcció Hotelera afegeix a la seva oferta de formació continuada un nou Màster Propi en Direcció Digital de Negocis Turístics Internacionals. Es tracta d’una formació, que s’imparteix 100% online, que començarà a l’octubre i tindrà una durada de 9 mesos.

La seva finalitat és aportar als professionals del sector el coneixement i les eines necessàries per a la digitalització en la direcció de projectes i la planificació de processos de millora continua i de control, i per a la implementació d’un bon model “E-business” a les empreses turístiques i hoteleres.

El màster atorga una visió integral perquè els futurs directius/ves digitals puguin adaptar a les seves organitzacions cap a nous models internacionals més competitius i a desenvolupar noves tècniques i estratègies de gestió turística empresarial des de diferents àrees, incloses dins el pla d’estudis: Revenue Management, Big Data i Intel·ligència Artificial, E-tourism; Coaching i Intel·ligència Emocional, Màrqueting Digital, Customer Experience, etc. Aquest màster també inclou la possibilitat de realitzar pràctiques extracurriculars.

El professorat també és un dels punts forts d’aquest màster, ja que la majoria són directius/ves d'empresa i experts/es en els àmbits d’estudi i poden traslladar el coneixement més actual i innovador de cada àrea.

Aquesta formació està estructura en dos postgraus, que també es poden cursar individualment: el Postgrau en Gestió de Projectes Turístics, Màrqueting i Intel·ligència Emocional, i el Postgrau en Revenue Management, Màrqueting Digital i Customer Experience.

S’aplicarà un 5% de descompte del preu total als exestudiants de l’Escola, i un 10% de descompte als Alumni UAB Premium.

Formacions pendents d’aprovació

La matrícula del Màster en Direcció Digital de Negocis Turístics Internacionals i els dos postgraus encara no estan obertes. Les persones interessades en cursar alguna d’aquestes formacions poden omplir aquest formulari o escriure a un correu a l’adreça formacio.continuada.fuab@uab.cat.

Sessions informatives

L'Escola organitza 3 sessions online per informar sobre aquest màster i els seus postgraus, a més, de donar a conèixer els cursos online d'especialització.

Per participar a les jornades, cal que us inscriviu al dia i hora que us vagi millor assistir virtualment. Cliqueu sobre l'enllaç corresponent omplint les vostres dades personals: