Jornades Informatives 2025, grau en Logopèdia i grau en Psicologia

El 13 de juny se celebraran les Jornades Informatives dels graus en Psicologia i Logopèdia, adreçades a l’estudiantat de 2n i 3r curs. Les sessions tractaran temes com les assignatures optatives, mencions, pràctiques i el TFG, amb un espai de dubtes via Teams.
29/05/2025
El proper 13 de juny se celebraran les Jornades Informatives dels graus en Psicologia i Logopèdia, adreçades a l’estudiantat que durant el curs 2025-26 faran 3r o 4t de Logopèdia, o 4t de Psicologia.
Aquestes sessions oferiran informació sobre les assignatures optatives, mencions, pràctiques externes i el Treball de Final de Grau, i també inclouran un espai per resoldre dubtes a través del xat de Teams.
Les jornades es faran en format virtual i seguiran aquest horari:
- Psicologia: a les 09:00h
👉Enllaç de la Reunió
- Logopèdia: a les 11:00h
👉Enllaç de la Reunió
Un cop finalitzades les sessions, es compartiran les presentacions en format PDF per tal que les pugueu consultar amb calma.
Sessions Monogràfiques
A més a més, us recordem que les sessions monogràfiques sobre Pràctiques Externes del grau en Psicologia i Pràcticums del grau en Logopèdia es realitzaran els dies 26, 27 i 30 de juny. Podeu consultar tota la informació detallada, així com el programa i els enllaços a les sessions virtuals, en el següent enllaç:
Us animem a participar en aquestes sessions monogràfiques per obtenir una visió completa i detallada de les pràctiques externes i pràcticums, aspectes clau en la vostra formació acadèmica i professional.