Ja es pot iniciar el tràmit per retitular el Màster Universitari en Arxivística i Gestió de Documents

20/09/2018
El passat mes de juliol, l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU) va aprovar la modificació de la memòria del Màster Universitari en Arxivística i Gestió de Documents, per la qual s'aprova l'equiparació de les assignatures i els mòduls del Graduat Superior.
Amb aquesta mesura, les persones interessades –en possessió d’un títol de grau o d’una llicenciatura oficial-, poden sol·licitar un reconeixement de crèdits i la possibilitat de cursar els mòduls restants del Màster en Arxivística i Gestió de Documents.
Per fer-ho, s’ha d’enviar una petició de reconeixement de crèdits enviant un correu electrònic a coordinacio.esaged@uab.cat. La coordinació del Màster Universitari la validarà i informarà dels crèdits que s’han de matricular d’acord amb l’expedient acadèmic.
Un cop validada la sol·licitud, s’ha de demanar una autorització d’admissió als estudis a través d'aquest enllaç. A cada curs acadèmic es reservaran un nombre limitat de places de la matrícula al Màster per a alumnes procedents del Graduat Superior. L’assignació vindrà determinada per estricte ordre de sol·licituds.
El termini per fer la preinscripció a la retitulació al curs 2018/2019 finalitzarà dilluns 8 d’octubre, mentre que, si es vol cursar al curs 2019/2020, el període de preinscripció i matrícula és de l’11 de gener al 7 d’octubre de 2019. Tanmateix, la retitulació també es podrà sol·licitar en cursos posteriors als indicats, dels quals encara no hi ha les dates oficials de matriculació.
Per a més informació, contacteu amb l’Escola.