Informació sobre la matriculació online per als estudiants de nou accés de Graus

Estudiants consultant díptics

Per garantir les mesures de seguretat de la COVID-19, el procés de matriculació per als estudiants de nou ingrés de Grau de l'Escola, per al curs acadèmic 2020-2021, es realitza en línia al setembre. Coneix com es portaran a terme tots els tràmits de la matrícula i el seu calendari.

17/09/2020

A causa de la situació de pandèmia de la COVID-19, i per garantir totes les mesures de seguretat i prevenció, la matriculació dels nous estudiants de 1r curs de Grau de l'Escola es realitzarà de forma virtual.

Com funciona el procés de matriculació enguany?

Aquest és el procediment que es portarà a terme per efectuar la matrícula als estudis:

1. La Gestió Acadèmica de l'Escola t'enviarà, el dia 18 de setembre, la sol·licitud de matrícula via formulari. El termini màxim per enviar i validar aquest formulari serà el dia 21 de setembre a les 20 hores.

Els passos que els estudiants haureu de seguir seran els següents:

• Accedir al formulari de matrícula i registrar-te amb un compte de “GMAIL” (si no en disposeu d’un l’haureu de crear).
  • Complimentar-lo i validar-lo (revisa molt bé totes les dades i les opcions triades, donat que un cop es valida el formulari, l’aplicació no permet tornar-lo a enviar), la sol·licitud quedarà virtualment signada.
  • Un cop enviada rebràs una còpia al correu electrònic del gmail.
  • En el cas de voler formalitzar la matrícula com a becari/a condicional, cal que facis arribar a Gestió Acadèmica la resolució favorable de l'acreditació de caràcter econòmic. Més informació.

2. La Gestió Acadèmica formalitzarà la matrícula en el període establert (entre el 21 i el 23 de setembre) i t'enviarà la matrícula formalitzada no més tard del 23 de setembre, on et donarà les indicacions necessàries per fer el pagament.

3.Hauràs de respondre al correu tot adjuntant els següents documents escanejats:

• Sol·licitud reconeixement de cicles formatius de Grau Superior i notes finals del cicle (si s'escau).
  • Document Ordre de Domiciliació de Càrrec Directe SEPA (si s'escau, únicament en el cas d'haver triat pagament fraccionat per domiciliar el segon pagament).

Horaris i Calendaris

Consulta la Guia de l'Estudiant

Preu de la matrícula

Es disposa d’un simulador de preus per calcular l’import total de la matrícula o desglossada en terminis, segons la modalitat de pagament escollida.

*L'import del simulador no inclou els descomptes per beca / famílies nombroses o altres gratuïtats.

**El 3% de descompte per pagament únic s'aplica sobre l'import total de la matrícula, al deduir tots els descomptes (beca, famílies nombroses, altres gratuïtats) i/o bonificacions.

Vols matricular-te com a becari/a condicional? Consulta la informació sobre com demanar l’acreditació econòmica per poder matricular-te com a becari/ària condicional.

Per qualsevol dubte o consulta sobre el procés de matrícula, contacta amb gestio.academica.fuabformacio@uab.cat