Graduació dels titulats/des del Grau en Prevenció i Seguretat Integral de la promoció 2019

Graduació dels titulats i titulades del Grau en Prevenció i Seguretat Integral UAB

L'Escola celebrarà la Graduació dels titulats i titulades de la promoció 2019 del Grau en Prevenció i Seguretat Integral en modalitat presencial el divendres 19 de juliol. L'acte es durà a terme a les 18 h, a l'Hotel Exe Campus UAB.

19/06/2019

L'Escola de Prevenció i Seguretat Integral de la UAB organitzarà l'acte de Graduació dels titulats i titulades del Grau en Prevenció i Seguretat Integral (presencial) de la promoció 2019 el divendres 19 de juliol, a les 18 hores.

La celebració comptarà amb la presència de la Directora del Centre, Montserrat Iglesias-Lucía, a la taula de ponents, i de diversos membres del professorat de l'EPSI i representants de la UAB.

Després dels parlaments i de la entrega de diplomes, s'oferirà un refigeri als assistents.