Estudiants del Postgrau en Instrucció d'Unitats Canines visiten el Zoo de Barcelona

Zoo de Barcelona

Els alumnes han conegut de la mà de les persones cuidadores diferents tècniques d'ensinistrament per a animals marins i terrestres, amb l'objectiu de trobar similituds en els mètodes d'ensinistrament als gossos de treball. La visita es va realitzar dijous 7 de febrer.

08/02/2019

Dijous passat, els estudiants i professors del Postgrau en Instrucció d'Unitats Canines varen visitar el Zoo de Barcelona, dins el marc de l'assignatura Tècniques d'Ensinistrament Comparades i Aprenentatge, amb el professor Marc Gallardet.

Durant la visita, els alumnes van poder veure en directe les tècniques d'ensinistrament i sessions d'enriquiment ambiental per a diferents animals marins i terrestres, de la mà del personal del parc zoològic.

La sortida tenia com a objectiu que els estudiants fossin capaços d'"extreure similituds entre algunes tècniques aplicades en animals del zoo i els processos d'ensinistrament de gossos", segons ha explicat la coordinadora del Postgrau, Marga Macías.

Un exemple seria el mètode d'ensinistrament amb clicker, que també s'aplica als dofins. Es tracta d'una tècnica basada a premiar les accions positives de l'animal mitjançant el menjar, remarcant el moment exacte amb el so d'aquest aparell.