Els estudiants de 2n del Màster en Arxivística i Gestió de Documents ja poden demanar torn de matrícula

Matrícula ESAGED 2n
El nou sistema permet als estudiants que realitzaran el 2n curs del Màster oficial seleccionar l'hora més convenient per venir a fer la matriculació el dimecres 24 de juliol. Recordeu que ja es pot demanar l'acreditació econòmica en cas de voler matricular-se com a becari/ària condicional.

19/06/2019

Els estudiants de Grau que realitzaran el 2º curs del Màster oficial en Arxivística i Gestió de Documents ja poden sol·licitar torn de matrícula a través d'un nou mètode, disponible a la web del centre.

A diferència d’altres anys, els estudiants poden escollir l'hora preferent per venir a fer la matrícula el dimecres 24 de juliol, des de 8:30 a les 17:45 hores.

Les millores que ofereix aquest nou sistema són principalment la tria directa i immediata de dia i hora, així com la possibilitat de canviar el torn triat fins 24 hores abans de la cita escollida. 

Com demanar torn de matrícula:

1) Accedir a l'aplicació, seleccionar l'estudi i triar l'hora disponible.

2) Registrar-se. Si és el primer cop que s'hi accedeix, hauràs d’omplir el formulari “sóc Usuari Nou” (un dels camps obligatoris és el NIU).

3) Es rebran dos correus, un amb les credencials personals i un altre confirmant la cita.

No es formalitzarà cap matrícula si no s’ha demanat torn prèviament. En cas d’haver de formalitzar més d’una matrícula, s'haurà de repetir el procediment però amb les dades personals de l'altra persona que s'hagi de matricular, seleccionant una hora que sigui continua a l'anterior per poder fer el tràmit conjunt.

Durant el procés de matriculació, cada estudiant haurà de portar ja complimentats els impresos de matrícula. Per a més informació, consulta l'apartat de "Matrícula", on hi trobaràs el calendari i tota la informació sobre la documentació necessària.

Aquests són els aspectes que s'han de tenir presents en el procés de matriculació:
 

  • Per complir amb el règim de permanència de la UAB, s'informa que d’acord amb la normativa de matrícula és necessari matricular-se d'assignatures suspeses abans que de noves.
  • També cal recordar que en cas de gaudir d’alguna deducció sobre el preu de matrícula s'ha de portar el document que acrediti tal gratuïtat (carnet família nombrosa, beca, etc).

En cas que sol·liciteu beca:
 
  • Si l’any anterior us van concedir la beca i no heu suspès cap assignatura, podreu demanar al personal de Gestió Acadèmica que us matriculin com a becari condicional. Recordeu que igualment heu de tramitar-la al MEC/AGAUR.
  • Si és el primer cop que demaneu la beca, i considereu que compliu tots els requisits, econòmics i acadèmics, per obtenir un ajut del MECD, i no disposeu de la credencial de beca del MECD del curs perquè encara no havia sortit la convocatòria, haureu de presentar una acreditació de caràcter econòmic per no haver de fer efectiu el pagament inicial de l’import del preu públic dels crèdits matriculats. Ja es pot demanar la credencial de caràcter econòmic a la web de l'AGAUR (temps de resolució: 10 dies)

Per últim, recordar-vos que com sempre, aquesta acreditació no substitueix el procediment de sol·licitud de la beca de caràcter general del Ministeri d’Educació, per tant, és imprescindible que, a banda de l’acreditació, sol·liciteu la beca.