Els Alumni Premium UAB tenen un 10% de descompte al Postgrau d'Instrucció d'Unitats Canines de Treball

Descompte per als Alumni Premium al Postgrau d'Instrucció en Unitats Canines de Treball

El descompte va orientat a ampliar el desenvolupament professional
dels membres de la comunitat universitària que s'han registrat com a Alumni Premium UAB. en àmbits com en l'ensinistrament de gossos de treball. Si encara no ets membre Alumni Premium, descobreix com fer-ho aquí.

20/07/2018

Amb l’objectiu de fomentar la formació continuada al llarg de la vida de la xarxa de titulats de la universitat, a partir del curs 2018-2019, els Alumni Premium ja es poden beneficiar d’un 10% de descompte en diferents màsters oficials i propis, i en alguns postgraus propis de la UAB.

En el cas dels alumni UAB, registrats com a membres Alumni Premium, i interessats en l'àmbit de la prevenció i la seguretat, aquests gaudiran d'un 10% de descompte en el Postgrau d'Instrucció d'Unitats Canines de Treball, que començarà la seva 7a edició a l'octubre del 2018.

La formació és un programa d'especialització d'un curs acadèmic, amb l'objectiu de poder exercir la professió d'instructor de gos de treball, aportant noves tecnologies i eines de treball que aconsegueixin potenciar al màxim l'eficàcia en les intervencions dels professionals instructors del gos de treball, i seguir millorant-ne el procés d'aprenentatge.

Consulta les condicions per registrarse com a Alumni Premium, i gaudir d'aquests descomptes i altres serveis.

Més informació sobre els descomptes en postgraus i màsters de la UAB pels Alumni Premium.