El professor Bernat-N. Tiffon publica el primer volum d’un atles sobre Psicometria Forense

Atlas assassinats

L’obra aprofunditza sobre la psicometria forense de subjectes que han perpetrat un o diversos assassinats. Es tracta d’una obra eminentment pràctica on es recullen 25 casos i que pot ser útil per a estudiants i acadèmics de diferents disciplines.

06/11/2019

L’Atles pràctic-criminològic de psicometria forense (Volum I: ASSASSINATS) és el primer volum d’una sèrie d’obres del professor Bernat-Noël Tiffon sobre diferents àmbits de psicometria forense.

Aquest primer volum està centrat en els assassinats, i es recullen 25 casos en què s’exposa psicomètricament gràfiques psicològiques de subjectes que han sigut acusats de delictes d’assassinat i per les quals han tingut una resolució judicial per sentència. En cada cas, l’autor exposa, a través de la psicologia forense i la criminologia, les resolucions segons sentència que determina el Tribunal. Els propers volums estaran dedicats a les temptatives d’homicidi, parafílies i agressions sexuals d’adults, i de menors.

L’obra ve acompanyada de diverses intervencions i paraules d’introducció de personalitats acadèmiques i experts del sector d’àmbit nacional i internacional. Es tracta d’un atles eminentment pràctic, que pot ser útil per a estudiants, investigadors i professionals de diferents disciplines.

Sobre l'autor

El professor Bernat-N. Tiffon és psicòleg forense i ha exercit durant més de 20 anys com a pèrit al servei dels lletrats. Al llarg de la seva trajectòria, ha intervingut en molts casos d’impacte mediàtic i social, i és també autor de dos manuals de psicologia forense i d’una trilogia psicològica-criminològica basada en la seva pròpia i directa experiència.