El Dr. Jorge Pérez és l'encarregat de la ponència "Registre de la jornada de treball"
.jpg)
04/02/2020
Aquest febrer tornem a tenir el plaer d'acollir les xerrades de la Xarxa Alumni de Relacions Laborals a la Facultat de Dret de la UAB. Dia 20 de febrer el Dr. Jorge Pérez serà el responsable d'oferir la xerrada "Registre de la jornada de treball", on analitzarà les funcions i afectacions del registre de la jornada de treball.
El Dr. Jorge Pérez és sotsinspector d'Ocupació i Seguretat Social. A més, és professor associat del departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques de la UAB i també personal docent a l'Escola de Prevenció i Seguretat Integral (EPSI) de la UAB.
La xerrada seguirà un guió establert que constarà dels següents punts: regulació de la jornada de treball, les hores extraordinàries, la jornada de treball en els contractes a temps parcial, el marc normatiu i jurisprudencial precedent a la reforma de 2019, l'obligació de registre de la jornada de treball, els criteris tècnics de la Inspecció de Treball i Seguretat Social en aquesta matèria, i les conseqüències dels incompliments d'aquestes obligacions.
La professora emèrita de la UAB i coordinadora d'aquesta xarxa, la doctora Maria Jesús Espuny, serà l'encarregada de moderar el debat posterior a la ponència del Dr. Jorge Pérez.
La ponència serà dijous dia 20 a les 19:00 a la Sala de Juntes de la Facultat de Dret de la UAB. Les inscripcions ja estan obertes. Per a més informació consulteu els links d'aquesta notícia o envieu un correu a alumni@uab.cat.