David Través orientarà als estudiants sobre la menció en Seguretat Laboral

David traves, alumni EPSI

L'exalumne David Través, actual Business Development Manager a l'empresa Risk XXI Prl & Services, impartirà una xerrada als estudiants de 3r del Grau, el divendres 17 de maig, a les 19 h, per explicar la seva experiència professional en l'àmbit de la Seguretat Laboral, especialitzada a la prevenció de riscos en rodatges de pel·lícules.

14/05/2019

En el marc del cicle de Diàlegs d'Orientació Professional que s'organitza a l'Escola per orientar als estudiants de 3r del Grau en Prevenció i Seguretat Integral, sobre les diverses mencions que poden escollir a la carrera, l'exalumne i Graduat, David Través, impartirà una xerrada sobre la seva experiència professional en el camp de la Seguretat Laboral.

El titulat, actual Business Development Manager de l'empresa Risk XXI Prl & Services, comentarà la seva trajectòria especialitzada en l'avaluació de riscos i perills en la realizació de rodatges per a pel·lícules i anuncis publicitaris, on habitualment desenvolupa la seva feina.

La sessió es durà a terme el divendres 17 de maig, a les 19 hores, a l'aula 330 (3a planta) de l'Edifici Blanc.

Tot i que la ponència va adreçada als estudiants de 3er curs del Grau, està oberta a qualsevol alumne interessat en assistir-hi.