Conferència de la periodista Amina Hussein sobre seguretat i el conflicte kurd

Kurdistan

La sessió, titulada “Visions sobre seguretat: Amina Hussein i el Conflicte Kurd”, tindrà lloc aquest divendres 17 de gener, a les 19 hores. A la conferència, la periodista i traductora kurda també parlarà sobre les dones al Kurdistan. Inscripcions. Imatge: Flickr/kurdishstruggle

13/01/2020

L’Escola de Prevenció i Seguretat Integral acollirà aquest divendres una conferència d’Amina Hussein, periodista i traductora kurda que resideix a Catalunya des de l’any 2006.

La conferència, sota el títol “Visions sobre seguretat: Amina Hussein i el Conflicte Kurd”, abordarà el tema de la situació del Kurdistan –sobretot de la part siriana, anomenada Rojava-, des del punt de vista de la prevenció i la seguretat. La periodista també parlarà sobre el paper de les dones al territori.

La sessió serà de 19 a 20:30 hores, a l’aula 332. Per a l’assistència, us heu de registrar al següent formulari.