Coneix els dos nous Graus de la Facultat

Nous Graus2

La Facultat oferirà 5 estudis universitaris: el Grau en Periodisme, en Comunicació Audiovisual, en Periodisme i Relacions Públiques, en Comunicació Interactiva i en Comunicació de les Organitzacions.

16/01/2019

El pròxim curs, 2019-2020, s’iniciaran dues noves titulacions, Comunicació Interactiva i Comunicació de les Organitzacions, amb una oferta de 60 places cadascuna. D’altra banda, es reduirà un grup del Grau en Periodisme i els dos grups restants tindran una oferta de 80 places cadascun, per a millorar la qualitat de la docència.

Comunicació interactiva

T'atrau la comunicació digital, els continguts generats per ordinador, les dades massives (big data), els videojocs, la realitat augmentada i la creació d'entorns immersius? Aquest grau t'ofereix tot això en una facultat pionera en estudis de comunicació.

T'agradaria tractar dades massives per generar productes periodístics atractius? T'apassiona crear històries, personatges i mons fantàstics i voldries materialitzar-los en codi? Creus que, a part de la tècnica i la programació, és imprescindible tenir primer una bona història?
Vols convertir-te en creador d'interfícies amigables? T'agradari dissenyar la forma amb què ens relacionem diàriament amb la tecnologia?

Comunicació de les Organitzacions

Vols gestionar la comunicació d'empreses, institucions i organitzacions? Si t'atrau la comunicació corporativa i la responsabilitat social de les empreses, aquest grau t'ofereix formació especialitzada en una facultat pionera en estudis de comunicació.

Vols aprendre a usar la comunicació com una eina clau per construir i gestionar el que les organitzacions volen dir de si mateixes al seus públics? Vols conèixer en profunditat els conceptes d'identitat corporativa, cultura, marca, imatge i reputació? Tens capacitat d'adaptació als canvis i esperit de lideratge? Vols aprendre a dissenyar un pla de comunicació?

Coneix tots els detalls sobre els nous Graus a:
Comunicació Interactiva
Comunicació de les Organitzacions