Apropa't a les Jornades de Portes Obertes de la UAB i coneix els Graus de l'Escola!

Jornades de Portes Obertes UAB 2019

Els dies 5, 6, 7 i 8 de febrer celebrarem una nova edició de les Jornades de Portes Obertes de l'Escola, amb xerrades sobre els Graus en Turisme, Turisme en Anglès i Direcció Hotelera a futurs estudiants universitaris, de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior. Tria el dia que vulguis venir! Inscriu-t'hi!

18/01/2019

El 5, 6, 7 i 8 de febrer de 2019 es duran a terme les Jornades de Portes Obertes de l'Escola de Turisme i Direcció Hotelera, on els estudiants de Secundària i de CFGS, podreu venir i obtenir, de primera mà, tota la informació sobre el Grau de Turisme, el Grau de Turisme en Anglès i el Grau de Direcció Hotelera.

La Directora del Centre, i els Coordinadors de les titulacions, oferiran tots els detalls sobre aquests graus, i a més, estudiants i graduats compartiran la seva experiència sobre el seu pas per l'Escola cursant els estudis, i parlaran sobre la seva trajectòria professional.

Les sessions informatives finalitzaran amb una visita a les instal·lacions.

Tria el dia que et vagi millor i coneix de prop els estudis que més t'interessen durant les Jornades de Portes Obertes, a la Sala Lluís Vives de l'Hotel Exe Campus. Aquests són els horaris de les sessions informatives:

Grau en Turisme i Grau en Turisme en Anglès

• Dijous 7 de febrer, a les 10h (inscriu-te)
• Divendres 8 de febrer, a les 10h (inscriu-te)

Grau en Direcció Hotelera

• Dijous, 7 de febrer, a les 12h (inscriu-te)
• Divendres, 8 de febrer, a les 12h (inscriu-te)

Com arribar a l'Escola

Si vens en FGC: et recomanem baixar a la parada Bellaterra, on un equip de benvinguda format per estudiants de l’escola identificats amb armilles verdes t’esperarà des de les 9h del matí per indicar-te com arribar a l’Hotel Campus.

Si vens en autocar: un altre equip de benvinguda t’esperarà a partir de les 9h del matí a l’aparcament de l'Eix Central, per informar-te i acompanyar-te a les xerrades.

Bus-llançadora: L'Escola habilitarà un servei de bus-llançadora des de la Plaça Cívica (parada de Postgrau) fins a l’Hotel Campus a les 9:30h i a les 9:45h, per assistir a la xerrada de les 10h, i a les 11:30h i 11:45h, per anar a la de les 12h.

Si és el primer cop que visites el campus de la UAB, pots consultar com arribar-hi. És molt fàcil!

T'hi esperem!