Anàlisi diagnòstica de la Tutoria Universitària

En el marc del Pla d’Acció Tutorial de la UAB, al llarg dels cursos 2019-20 i 2020-21, la Unitat d'Assessorament Psicopedagògic ha desenvolupat el projecte Avaluació diagnòstica de la tutoria acadèmica del PAT-UAB.
29/03/2022
En el marc del Pla d’Acció Tutorial (PAT) de la UAB, al llarg dels cursos 2019-20 i 2020-21, la Unitat d'Assessorament Psicopedagògic (UAP) ha desenvolupat el projecte Avaluació diagnòstica de la tutoria acadèmica del PAT-UAB, amb la finalitat conèixer quin és l’estat actual de la mateixa i treballar envers una tutoria acadèmica de qualitat a la UAB. La Facultat de Psicologia va participar-hi en 2 reunions monogràfiques, una amb professorat i una altra amb alumnat, i agraeix la participació de totes les persones assistents.
Podeu consultar l'informe final amb els resultats de l'estudi en aquest enllaç.
A partir dels resultats obtinguts, s’ha realitzat l’informe Orientacions Finals: Propostes per millorar la tutoria universitària a la UAB, dirigit tant a alumnat com a professorat.
Per a més informació, podeu clicar el següent enllaç.