L'Escola reforça la seva presència al Security Forum de Barcelona

Security Forum 2018

S'ha donat a conèixer la oferta formativa professionalitzadora i d'especialització, i s'han aconseguit noves possibilitats de pràctiques per als estudiants i alumni de l'Escola. És la tercera vegada que el centre universitari assisteix a l’Internacional Security Conference & Exhibition, que ha tingut lloc a Barcelona entre els dies 30 i 31 de maig.

17/05/2018

Un any més, l’Escola de Prevenció i Seguretat Integral de la UAB ha exposat el seu Grau en Prevenció i Seguretat Integral i tots els seus cursos, postgraus i màsters al 6è Security Forum de Barcelona, celebrat els dies 30 i 31 de maig, al CCIB.

Enguany, el fòrum ha suposat una oportunitat per l'Escola a l'hora de donar a conèixer els seus programes formatius en àmbits de seguretat pública i privada. Sobretot, per aquells professionals en actiu que busquen consolidar la seva experiència professional a través de la formació, o especialitzar-se en nous àmbits i tecnologies que aporten solucions al sector.

També, l'Escola ha pogut reforçar els vincles entre universitat-empresa, i pactar amb futures empreses i institucions privades l'acolliment d'estudiants de l'Escola per fer pràctiques, sobretot en l'àmbit de la seguretat privada, o la presentació dels seus modus operandi en gestió de la seguretat en els "laboratoris d'experiències" del centre.

El Security Forum és una esdeveniment anual que reuneix a experts i representants del sector de la prevenció i la seguretat de tots els àmbits, des de les forces de l’ordre públic fins a empreses privades. És un punt de trobada i espai de reflexió i intercanvi de coneixement sobre la innovació en el sector, sobretot pel que fa a les noves tecnologies, que enguany ha comptat amb la presència de 65 expositors i més de 20 ponències.

Entre les novetats d’enguany, destaquen el Curs en Pilots i Operadors de Drons en Seguretat i Emergència –que ja té en funcionament la seva segona edició-, o el nou Curs en Gestió de Crisi en Situacions d’Alt Risc en Seguretat

Temes clau com la ciberseguretat, a debat

La nova edició del Security Forum també ha suposat un expositor i taula de debat sobre temes d’actualitat de món de la seguretat, a través de diverses ponències i taules rodones.