Arxiu de notícies

DavidJou18

La Facultat de Lletres distingeix David Jou i el Museu d’Arqueologia de Catalunya

La Facultat de Filosofia i Lletres ha concedit al Dr. Davi Mirabent i el Museu d’Arqueologia de Catalunya la tercera distinció Ad studia humanitatis fovenda que reconeix la tasca de les persones i les institucions que han contribuït a propagar els valors humanístics des d’àmbits de coneixement aliens a les humanitats i des d’institucions externes a la universitat.

Campus UAB

La UAB enceta una iniciativa per potenciar els migdies amb "activitats de campus"

Des d'aquest curs acadèmic 20018-2019, la UAB inicia una experiència per incentivar l'organització i assistència dels alumnes a activitats al campus, durant diferents dies. Així, ha fixat vuit dies -en la franja horària de les 13 h. a les 15 h.- en què s'aturarà l'activitat acadèmica per a participar en les "activitats de campus".

Auditori de la Facultat de Filosofia i Lletres

Actes de graduació 2018

Els dies 19 i 26 d’octubre el Deganat de la Facultat de Filosofia i Lletres organitza els actes de graduació dels estudiants que han obtingut el títol de grau o de màster l’any 2018.