Arxiu de notícies

Campus esportiu d'estiu 2019 del SAF

El SAF obre les portes del Campus esportiu saludable

Entre el 25 de juny i el 6 de setembre el Servei d'Activitat Física (SAF) organitza la XXIV edició del Campus esportiu saludable de la UAB adreçat a nens i nenes de 4 a 16 anys. El període d'inscripció a través de la secretaria interactiva del SAF s'obre el 2 de maig a les 12 hores i acaba el 9 de juny.

concurs exponatura 2019

Concurs de fotografia EXPONATURA UAB 2019

El Departament de Biologia Animal, Biologia Vegetal i Ecologia de la UAB organitza el concurs fotogràfic. La participació està oberta fins el 26 de maig i les imatges s’exposaran el 4 de juny a la Facultat de Biociències.

Dinar contra el malbaratament alimentari

Dinar solidari contra el malbaratament alimentari, dins la "Primavera a la UAB"

Aprofitant la celebració de la jornada "Primavera a la UAB" el proper dilluns, 29 d’abril, la Plaça Cívica acollirà un dinar solidari contra el malbaratament alimentari. També es podrà visitar la fira de col·lectius i serveis de la comunitat, participar en diverses activitats lúdiques i esportives i gaudir d'actuacions musicals i de dansa -en el marc del Dia Internacional de la Dansa-.

EnConversaUAB

Converses a la UAB

El 30 d’abril tindrà lloc, a la Sala Cinema de la UAB, l’acte Converses a la UAB, a càrrec de Katixa Agirre i Iolanda Zúñiga. Es tracta d’una activitat que dona visibilitat als estudis de gallec i basc entre tots els alumnes i tota la comunitat universitària de la UAB.

Foodtrucks2017

Darreres activitats de la Setmana Saludable i Sostenible a la UAB

Del 8 al 12 d'abril tindran lloc les darreres activitats de la Setmana Saludable i Sostenible adreçades a tota la comunitat universitària. El dimarts 9 d'abril serà la caminada al campus de Sabadell i el dijous 11 d'abril, a l'eix Nord del campus de Bellaterra, hi haurà food-trucks de les 12 a les 14 h.

Campus de Bellaterra

Serveis al campus del 15 al 22 d'abril

Com en anys anteriors, totes les instal·lacions del campus de Bellaterra de la UAB romandran tancades durant el període de vacances: del 15 al 22 d'abril de 2019. Només funcionaran excepcionalment alguns serveis en horaris especials.