Arxiu de notícies

Debat final Lliga de Debat Universitària 2021

L'equip B guanya la Lliga de Debat universitària

L'equip format pels estudiants Pau Hernàndez, l'Elia Valpuesta, l'Anna Asensi i el Dominik András ha guanyat la Lliga de Debat Universitària 2021 de la UAB, del dies 24 i 25 de març, de forma virtual, i representaran la UAB a la Lliga de Debat Universitari de la Xarxa Vives d'Universitats.

Estudiants dins de l'aula amb els ordinadors

Apunteu-vos al nous curs de formació a mida: Formació bàsica en eines audiovisuals i open-source per a personal docent i investigador

Aquesta activitat formativa es farà a distància els dies 13 i 15 d’abril de 10h a 12h i serà impartit per la professora Andrea Huerta Bon del Departament de Filologia Anglesa i de Germanística i s’ha pensat especialment per afavorir l’activitat docent a partir de la tecnologia i impulsar la interacció a l’aula i, conseqüentment, la motivació de l’alumnat.

Noves places de voluntariat a diversos programes de la FAS

Noves places de voluntariat d'acció social

La Fundació Autònoma Solidarà (FAS) obre noves places per fer voluntariat en els programes de Justícia, CROMA 2.0 i en el programa d’Acollida a persones en situació de cerca de refugi.

Places disponibles al taller de discapacitat

La discapacitat en primera persona: nou taller online

Nova edició del taller sobre discapacitat que organitza el PIUNE i que permetrà conèixer el món de la discapacitat, escoltant la veu de persones que explicaran la discapacitat en primera persona. El taller, en format virtual, serà del 7 d'abril al 3 de maig.

Campus de Bellaterra

Serveis al campus del 29 de març a l'1 d'abril

Com en anys anteriors, totes les instal·lacions del campus de Bellaterra de la UAB romandran tancades durant el període de vacances: del 29 de març a l'1 d'abril de 2021. Només funcionaran excepcionalment alguns serveis en horaris especials.