Arxiu de notícies

Enquestes d'avaluació docent

Enquestes d'avaluació del primer semestre

Ja estan en marxa les enquestes d'avaluació del primer semestre del curs 2018-2019 corresponents a l’actuació docent del professorat i a les assignatures / mòduls. Ambdues es poden respondre del 10 de desembre a l'11 de gener de 2019.

Cor de Cambra de la UAB

La UAB, en l’estrena de l’òpera Garraf al Palau Güell

El Cor de Cambra de la UAB, dirigit per en Poire Vallvé, actuarà els propers 18 i 21 de desembre, en la primera interpretació que es fa del 3er acte l’òpera Garraf al Palau Güell. Sota la coordinació i direcció musical del professor de la Universitat Francesc Cortès, la representació de l’obra clourà l’any Güell. Aquest acte de Garraf només s’ha interpretat abans una vegada, l’any 1917, al Palau de la Música.

TocatsLiteratura2019

Tocats de literatura

El proper 18 de gener de 2019 de 9.30 a 14h es desenvoluparà, a la Facultat de Filosofia i Lletres, la jornada Tocats de Literatura, organitzada pel Departament de Filologia Catalana de la UAB.