Arxiu de notícies

FAS- Promo Voluntariat 20-21

Aquest curs, Fes Acció Social!

Els programes de voluntariat de la FAS es tornen a reactivar després de les vacances i busquen estudiants que vulguin aquest nou curs formar part activa de la universitat fent acció social.

Fotografia de la Montserrat Anton i la Facultat de Medicina

Montserrat Anton i l’estudiantat voluntari de la Facultat de Medicina (UAB) honorats amb la distinció Ad studia humanitatis fovenda de la Facultat de Filosofia i Lletres.

La Facultat de Filosofia i Lletres atorga aquesta distinció, per cinquena vegada, en el marc de la inauguració del curs 2020-2021 que tindrà lloc a l’Auditori de la Facultat el dilluns dia 5 d’octubre a les 12.00h. La distinció honora anualment una persona que s’hagi caracteritzat per defensar o incorporar a la seva praxi els valors propis dels estudis d’humanitats des d’àmbits aliens a aquests estudis, i una institució o col·lectiu que hagi col·laborat en la consecució dels objectius de la Facultat de Filosofia i Lletres.

estudiants de la Facultat al passadís

Sessions d’acollida dels estudiants de primer curs

El proper divendres dia 25 de setembre la Facultat de Filosofia i Lletres organitza 4 sessions presencials d’acollida dels estudiants de nou accés, amb aplicació de totes les mesures de seguretat (higiene de mans prèvia, distància mínima, ús obligatori de mascareta).

Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya

Audiències del Comitè d'Avaluació Extern per a la reacreditació de Màsters

Durant els propers dies, 16, 17 i 18 de setembre, la Facultat rep la visita virtual del Comitè d’Avaluació Extern (CAE) amb l’objectiu de reacreditar tres màsters:  MU en Estudis Anglesos; MU en Literatura Comparada: Estudis Literaris i Culturals; i MU en Prehistòria, Ciències de l’Antiguitat i de l’Edat Mitjana.

Fotografia d'en Joan Carbonell

Comencem un curs possible

El proper dilluns dia 14 comencem l’activitat lectiva del curs 20-21 a la UAB. No serà un curs normal, però hem de fer que sigui un curs possible.

Estudiants

El doble grau en Física i Matemàtiques a la UAB torna a ser l'estudi amb la nota de tall més alta

El doble grau en Física i Matemàtiques que ofereix la UAB ha obtingut, un any més, la nota de tall més alta de tot el sistema universitari català, un 13,528 sobre 14. En 74 titulacions de la UAB, del més d'un centenar que ofereix, la nota d'accés ha pujat respecte el curs passat, en un any rècord de preinscripcions universitàries. El 22,3% dels estudiants han sol.licitat en primera preferència la UAB.