Programació Sala Teatre de la UAB

A la Sala Teatre de la UAB podeu trobar una variada programació de dansa, teatre i música de producció pròpia i d'espectacles professionals, així com activitats de caràcter acadèmic o actes institucionals. La programació de la Sala Teatre té lloc entre els mesos d'octubre i juny de cada curs acadèmic. Tota la programació està reconeguda dins l'activitat Viu la Cultura.

PROGRAMACIÓ REALITZADA

CURS 2017-2018

CONCERT DE NADAL
Cor i Orquestra de la UAB

Aquest curs fa 250 anys de la mort de Georg Philip Telemann, 50 de la de Zoltán Kodály i 25 de la d'Astor Piazzolla. Per això, es farà un homenatge interpretant algunes de les seves obres. A més, és el 50è aniversari de la UAB, per la qual Poire Vallvé ha escrit una obra que també formarà part del repertori.

Dilluns 18 de desembre, a les 13.30h

Saber-ne més >

Contes cantats, cants contats: música vs. escriptura
a càrrec de Rafa Rueda

Rueda interpretarà algunes de les seves cançons compostes a partir de textos d'autors de la literatura basca com: Lauaxeta, Gabriel Aresti, Edorta Jimenez o Harkaitz Cano.

Organitza: Mínor en Estudis Bascos de la UAB.

Dimarts 12 de desembre, a les 13.00h

ESPECTACLE DE DANSA:
EL ÚLTIMO

Espectacle de dansa integrada del col·lectiu Liant la Troca i dirigit per Jordi Cortés.

En el marc del Dia Internacional de les Persones amb Diversitat Funcional.

Organitza: Observatori per la Igualtat

Dimarts 5 de desembre, a les 13.00h

ORDO VIRTUTUM
de Hildegard von Bingen

Ardit Ensemble presenta el drama litúrgic musical de l'autora Hildegard von Bingen (Alemanya, 1098 - 1179). A més, comptarem amb la col·laboració de Catherine Schroeder.

Organitza: Departament de Ciències de l'Antiguitat i de l'Edat Mitjana.

Dimecres 29 de novembre, a les 18.00h

PERFORMANCE CAPTURES
Col·lectiu Renu

Recital de poesia que comptarà amb la col·laboració, entre d'altres, de Clara Peya al piano. En motiu del dia internacional contra les violències masclistes.

Organitza: Observatori per a la Igualtat UAB

Dimarts 21 de novembre a les 13.00h

REX LAWSON I DENNIS HALL
Pianola Institute (Londres)
Conferència - Concert

Es comentaran i tocaran obres de Granados, Falla, Mompou, Mendelssohn i Stravinski.
Amb la participació d'estudiants del Grau de Musicologia.

Dijous 2 novembre a les 11:45h