Programació Sala Teatre de la UAB

A la Sala Teatre de la UAB podeu trobar una variada programació de dansa, teatre i música de producció pròpia i d'espectacles professionals, així com activitats de caràcter acadèmic o actes institucionals. La programació de la Sala Teatre té lloc entre els mesos d'octubre i juny de cada curs acadèmic. Tota la programació està reconeguda dins l'activitat Viu la Cultura.

PROGRAMACIÓ REALITZADA

2016/2017
1r semestre

SPOT SHOW
Taller de Teatre de la Universitat a l'Abast
Direcció: Marta Sorribas

Us convidem a participar del nostre SPOT SHOW! Perquè vivim en un món meravellós, on sempre hi ha Calgón a totes les rentadores i on les paelles surten sempre perfectes perquè l'arròs Brillante no se pasa.

Dijous 22 de juny a les 19:30h

VET AQUÍ UN MISTERI
4rt de Grau en Educació Infantil, Expressió Musical
Facultat d'Educació

Els personatges de contes infantils s'han reunit per celebrar l'enllaç de la Sireneta i el seu príncep. Podria ser un feliç final de conte però el que no sabeu és que això només és el principi i que acabarà desencadenant un misteri que les protagonistes hauran de descobrir!

Dimarts 13 de juny a les 18h

Concert de Primavera
"Exsules Filii Mundi", un cant per la solidaritat

Direcció: Jesús Badia, Ahmet Suleyman Bilgin i Poire Vallvé

Del Cor i Orquestra de la UAB, amb la participació del Cor de Farmàcia de la UB

Dilluns 22 de maig a les 13:30h

DESCOBRINT ANTON TXÈKHOV
del grup d'Iniciació a la Interpretació Teatral

Ens endinsem al món d'Anton Txekhov a través de diferents escenes de les obres.

Dimarts 16 de maig a les 13h
Dimarts 16 de maig a les 17h

Acte de lliurament dels Premis Literaris 2017
de l'Ajuntament de Cerdanyola i la UAB

Acte on es lliuraran els Premis Literaris d'enguany. Es retrà homenatge a Miguel Hernández i comptarem amb l'actuació de les Pasquines.

Dijous 4 de maig a les 18:00h

DIA INTERNACIONAL DE LA DANSA

Actuacions dels grups de l'Aula de Dansa de la UAB, presentació d'un solo de Marc Codony, i actuació de la companyia professional Yugen que presentarà la peça "Aura".

Dimecres 3 de maig, 14 h
Sala Teatre de la UAB

LA LIBERTAD EN EL TEJADO,
de María Teresa León

Escrita a finals dels anys 40, l'obra presenta un grup de supervivents de la guerra Civil Española a les teulades de Madrid.

Dimarts 25 d'abril, 18h
Dimecres 26 d'abril, 13h i 18h
Dijous 27 d'abril, 11.30h

PARELLES DE FET, DE FET PARELLES

ASSAIG, El Grup de Teatre de la Universitat de València visita la UAB i ens presenta una història d'amor, un homentage a la parella total. Perquè la qüestió no és ser o no ser, sinó ser i no ser.

Dijous 30 de març, 17h

DE ALGÚN TIEMPO A ESTA PARTE, DE MAX AUB

Escrita l'any 1939, narra l'angustiosa existència d'una dona en la Viena de 1938, després  l'annexió d'Àustria a l'Alemanya nazi, durant la vigilia de la 2a Guerra Mundial.

Dimarts 28 de març,
a les 10 h i a les 11.45 h

THERE WAS A FIESTA!
AT CARNEGIE HALL

És un concert i una obra de teatre al mateix temps. Un espectacle híbrid, una comèdia-concert, un format creat especialment per explicar la història de Patty Lemon i Martin Bennett.

Dimarts 21 de març, 17.30 h

KEBYART ENSEMBLE
EN CONCERT

El quartet de saxos Kebyart Ensemble nascut en el si de l'ESMUC al 2014, ens oferirà un concert amb un repertori variat que combina obres originals i transcripcions adaptades a la seva formació.

Dimecres 15 de març, 16h

SÓC PUTA, I QUÈ?
LES FUGITIVES

Tres amigues comparteixen pis quan un dia l’estabilitat es trenca al rebel·lar-se la professió secreta d’una d’elles. Podrà aquest conflicte acabar amb l’amistat?

Microteatre i col·loqui posterior.

Divendres 10 de març, 12.15h

#1000LIKES
NUS TEATRE

Un espectacle de Teatre fòrum, en el que es presenta un cas de ciberassetjament escolar, patit per la protagonista principal.
Que se sent quan una foto que preferiries amagar té 1000 likes?

Dilluns 6 de març, 17h

CONCERT DE NADAL

Com ja és tradició per celebrar l'arribada del Nadal el Cor i l'Orquestra de la UAB ens ofereixen un concert per a tots els gustos amb un repertori ben variat, des de Bach fins al desaparegut Leonard Cohen.

Dimarts 20 de desembre, 14h

TEATRE
THE CAT & THE MOON

Una peça còmica breu inspirada en el kyogen japonès. Dins el Congrés sobre “Yeats & Àsia” organitzat pel Centre d’Estudis i Recerca sobre Àsia Oriental (CERAO)

Dimarts 13 de desembre, 17h

CONCERT AMB KOLDO IZAGUIRRE I JOSEBA TAPIA

Joseba Tapia (acordió diatònic) i Koldo Izaguirre (escriptor basc) estrenen el seu concert amb cançons composades per l'ocasió i textos d'autors bascos de la Guerra Civil i l'exili.

Dijous 1 de desembre, 13h

LIMBO (teatre-dansa)
de les IMPUXIBLES

Què passa quan t’identifiques amb un gènere que no és el que el teu cos determina?
Limbo és la història d’un trànsit. Les vivències i l’imaginari de l’Albert, que abans era la Berta.

Dilluns 21 de novembre, 13h

MARIA ARNAL I MARCEL BAGÉS EN CONCERT

Presentaran els temes de Verbena el seu segon treball conjunt, editat per ells mateixos i publicat al març d’aquest any.

Dimecres 23 de novembre, 13.30h

CONCERT TONADILLAS DE LUÍS MISSON

Simposi internacional “Música i teatre al segle XVIII hispànic a l’entorn de Lluís Misson” Organitza: UAB, l’ESMUC, l’Ajuntament de Mataró i la Universitat Autònoma de Madrid.

Dijous 3 de novembre, 13h
Suport a actes institucionals

ERBESTE, LOCA POR COMPLACER

Erbeste és una obra multidisciplinària de petit format, una docu-ficció satírica en forma de monòleg o de recital solitari.
Idea original, textos i dramatúrgia: Rakel Ezpeleta

Dimarts 25 d'octubre, 17h