Programació Sala Teatre de la UAB

A la Sala Teatre de la UAB podeu trobar una variada programació de dansa, teatre i música de producció pròpia i d'espectacles professionals, així com activitats de caràcter acadèmic o actes institucionals. La programació de la Sala Teatre té lloc entre els mesos d'octubre i juny de cada curs acadèmic. Tota la programació d'arts escèniques (teatre, dansa i música) i de cinema, està reconeguda dins l'activitat Viu la Cultura.

Veu de dona
Companyia: Les Fugitives
Direcció: Maria Ten

Veu de dona és la conjunció de quatre peces teatrals breus protagonitzades per dones molt diferents que comparteixen la set de llibertat, i demanen a crits la igualtat, la justícia i la comprensió.

Dimecres 11 d'abril, a les 16.00h

Una chica del Este
de Miruna Dinu
Grup Estable de l’Aula de Teatre de la UAB
Direcció: Ricard Gázquez

Cinc obres breus que parteixen de l’experiència personal d’aquesta dramaturga i performer des que es va instal·lar a Barcelona ara fa set anys.

Dimecres 18 d'abril, a les 13.00h i a les 17.30h
Dijous 19 d'abril, a les 17.30h

PROGRAMACIÓ REALITZADA

CURS 2017-2018

De algún tiempo a esta parte
de Max Aub
Direcció i interpretació: Esther Lázaro

Escrita l’any 1939, “De algún tiempo a esta parte” narra l’angoixant existència d’una dona en la Viena del 1938, després d’Anschluss: l’annexió d’Àustria a l’Alemnaya nazi, durant la vigília de la Segona Guerra Mundial.

Dijous 5 d'abril, a les 10.00h
Dimarts 10 d'abril, a les 11.30h

Saber-ne més >

La consagració de la primavera
d'Igor Stravinsky
Escenificació de Roger Bernat
Coreografia de Pina Bausch

Aquest espectacle converteix el públic en protagonista: a l'entrada de la sala, cada persona rep uns auriculars, dels quals es pot seleccionar un canal entre tres. S'hi senten unes veus simultànies que divergeixen i se sobreposen.

Dimecres 21 de març, a les 17.30h

OCEANES
Clara Peya en concert

La Clara Peya (pianista i compositora) i la seva banda presenta el nou disc "Oceanes", un homenatge a les dones a través de l'aigua, en les seves paraules: "L'aigua és calma i fúria, neteja, purificació, l'aigua flueix, és profunditat, immensitat, maternitat, naixement. Som aigua."

Dilluns 19 de març, a les 12.30h

Thinking Brass en concert

El quintet de vent-metall va ser finalista del Concurs Internacional Paper de Música de Capellades.

Els membres són els trompetistes Manuel Latorre i Eliecer Caro, el trompista Miguel Ángel Martínez, el trombonista David Andreu i el tuba José Manuel López.

Dimecres 14 de març, a les 16.00h i a les 17.30h

Leche de pantera
Dirigida per Maribel Balagué

La Laia, el Marc, el Pau, el Pepe i el Toni, es retroben tres mesos després del suïcidi del Litus.
Adaptació de l'obra "Litus" de Marta Buchaca.

Col·labora: Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social de la UAB

Dijous 15 de febrer, a les 11.00h

Lliurament de Premis a TFG sobre Desenvolupament Sostenible i Justícia Global

La Fundació Autònoma Solidària (FAS) premia a 18 TFG de diferents facultats i graus que han estat presentats durant el curs acadèmic 2016 - 2017.

(Activitat no inclosa dins el carnet Viu la cultura)

Dimarts 6 de febrer, a les 13.00h

CONCERT DE NADAL
Cor i Orquestra de la UAB

Aquest curs fa 250 anys de la mort de Georg Philip Telemann, 50 de la de Zoltán Kodály i 25 de la d'Astor Piazzolla. Per això, es farà un homenatge interpretant algunes de les seves obres. A més, és el 50è aniversari de la UAB, per la qual Poire Vallvé ha escrit una obra que també formarà part del repertori.

Dilluns 18 de desembre, a les 13.30h

Saber-ne més >

Contes cantats, cants contats: música vs. escriptura
a càrrec de Rafa Rueda

Rueda interpretarà algunes de les seves cançons compostes a partir de textos d'autors de la literatura basca com: Lauaxeta, Gabriel Aresti, Edorta Jimenez o Harkaitz Cano.

Organitza: Mínor en Estudis Bascos de la UAB.

Dimarts 12 de desembre, a les 13.00h

ESPECTACLE DE DANSA:
EL ÚLTIMO

Espectacle de dansa integrada del col·lectiu Liant la Troca i dirigit per Jordi Cortés.En el marc del Dia Internacional de les Persones amb Diversitat Funcional.

Organitza: Observatori per la Igualtat

Dimarts 5 de desembre, a les 13.00h

ORDO VIRTUTUM
de Hildegard von Bingen

Ardit Ensemble presenta el drama litúrgic musical de l'autora Hildegard von Bingen (Alemanya, 1098 - 1179). A més, comptarem amb la col·laboració de Catherine Schroeder.

Organitza: Departament de Ciències de l'Antiguitat i de l'Edat Mitjana.

Dimecres 29 de novembre, a les 18.00h

PERFORMANCE CAPTURES
Col·lectiu Renu

Recital de poesia que comptarà amb la col·laboració, entre d'altres, de Clara Peya al piano. En motiu del dia internacional contra les violències masclistes.

Organitza: Observatori per a la Igualtat UAB

Dimarts 21 de novembre a les 13.00h

REX LAWSON I DENNIS HALL
Pianola Institute (Londres)
Conferència - Concert

Es comentaran i tocaran obres de Granados, Falla, Mompou, Mendelssohn i Stravinski.

Amb la participació d'estudiants del Grau de Musicologia.

Dijous 2 novembre, a les 11.45h