Autònoma Actua

PREMI AUTÒNOMA ACTUA
Convocatòria Festa Major i Programació Estable 2017

Balles? Actues? Cantes? Recites? Ets DJ? Toques algun instrument? Tens un grup de música?
Vols actuar o tocar durant la Festa Major de la UAB o a la Sala Teatre de la UAB?
Presenta't al Premi Autònoma Actua!

El Premi Autònoma Actua és una iniciativa consolidada i de llarga trajectòria que permet donar a conèixer les diferents propostes artístiques que sorgeixen entre els membres de la comunitat universitària de la UAB, ja siguin estudiants, PAS o PDI.

L’objectiu principal és fomentar les actuacions culturals en viu a dins la universitat que tinguin iniciatives artístiques o formin part d’algun grup de música, teatre o dansa i que vulguin optar a presentar-se en els espais de programació artística de la Festa Major de la UAB o bé en la Programació Estable del campus (ja sigui a la Sala Teatre de la UAB, Sala Cinema o bé en dies especials com el Dia de la Dansa, entre d’altres).

• Entre el 12 de setembre i el 16 d'octubre podeu presentar les vostres propostes per tal de ser un dels grups escollits per tocar a la Festa Major de la UAB 2017, el dijous 9 de novembre entre les 13:00h i les 21:00h.
  • I fins al 15 de gener podeu presentar les propostes per tal de formar part de la Programació Estable del campus, entre els mesos de febrer i maig del 2018.

Consulteu atentament les bases del Premi:

BASES PREMI 17/18

Presenta la teva proposta tal i com s'indica a les bases:

El FORMULARI D'INSCRIPCIÓ per a la convocatòria "Programació Estable del campus", del segon semestre, estarà disponible a partir del 13 de novembre.

RESOLUCIÓ CONVOCATÒRIA FMUAB17
(recomanem obrir document amb Mozilla Firefox)

Al Flickr de Cultura en Viu podeu trobar les fotografies de les actuacions seleccionats per la Festa Major de l'any passat.