Autònoma Actua

PREMI AUTÒNOMA ACTUA
Convocatòria Festa Major i Programació Estable 2017

Balles? Actues? Cantes? Recites? Ets DJ? Toques algun instrument? Tens un grup de música?
Vols actuar o tocar durant la Festa Major de la UAB o a la Sala Teatre de la UAB?
Presenta't al Premi Autònoma Actua!

El Premi Autònoma Actua és una iniciativa consolidada i de llarga trajectòria que permet donar a conèixer les diferents propostes artístiques que sorgeixen entre els membres de la comunitat universitària de la UAB, ja siguin estudiants, PAS o PDI.

L’objectiu principal és fomentar les actuacions culturals en viu a dins la universitat que tinguin iniciatives artístiques o formin part d’algun grup de música, teatre o dansa i que vulguin optar a presentar-se en els espais de programació artística de la Festa Major de la UAB o bé en la Programació Estable del campus (ja sigui a la Sala Teatre de la UAB, Sala Cinema o bé en dies especials com el Dia de la Dansa, entre d’altres).

• Entre el 12 de setembre i el 16 d'octubre podeu presentar les vostres propostes per tal de ser un dels grups escollits per tocar a la Festa Major de la UAB 2017, el dijous 9 de novembre entre les 13:00h i les 21:00h.
  • I fins al 15 de gener podeu presentar les propostes per tal de formar part de la Programació Estable del campus, entre els mesos de febrer i maig del 2018.

Consulteu atentament les bases del Premi:

BASES PREMI 17/18

Presenta la teva proposta tal i com s'indica a les bases:

El FORMULARI D'INSCRIPCIÓ per a la convocatòria "Programació Estable del campus", del segon semestre, estarà disponible a partir del 13 de novembre.

FORMULARI D'INSCRIPCIÓ - Programació Estable
(recomanem obrir document amb Mozilla Firefox)

Al Flickr de Cultura en Viu podeu trobar les fotografies de les actuacions seleccionats per la Festa Major de l'any passat.