Iniciació a la Interpretació Teatral

Aquesta activitat ofereix les eines bàsiques necessàries per començar a interpretar peces dramàtiques. S'aprendran les tècniques bàsiques de veu i expressió corporal, la concentració, la lectura i l'anàlisi de textos teatrals, així com la construcció de l’espai dramàtic i la capacitat per improvisar.

Informació 17/18

Direcció: Màrcia Cisteró
Dates: del 24 d'octubre de 2017 al 17 de maig de 2018
(durant la setmana intersemestral, del 5 de gener al 9 de febrer, no s’impartiran classes.)
Horari: el dimarts i el dijous de 15.30 a 17.30 h.
Preu: comunitat de la UAB 170 €, altres 220 €.

Convalidable per 5 crèdits ECTS.

Atenció novetat! Tots els inscrits a les nostres activitats artístiques podeu inscriure'us sense cost de l’activitat Viu la Cultura, reconeguda amb 2 crèdits ECTS, si s’acredita l’assistència a 12 activitats culturals programades al Campus de la UAB.

Inscripció on-line del 25 de setembre al 20 d'octubre de 2017 (places limitades)

FORMULARI D'INSCRIPCIÓ

Nom *
Cognoms *