Un article de David Duran i Marta Flores, seleccionat per la UKLA

La United Kingdom Literacy Association (UKLA) ha anunciat que, d'entre la llista de candidats per al premi UKLA/Willey-Blackwell Research in Literacy Education Award 2017 -que reconeix els millors treballs d’investigació publicats en revistes de la UKLA-, hi ha l'article de David Duran i Marta Flores sobre els efectes del programa Llegim en parella.

17/02/2017

Entre els cinc candidats de la revista Journal of Research in Reading, es troba el treball Influence of a Catalan peer tutoring programme on reading comprehension and self-concept as a reader, dels membres del Grup de Recerca sobre Aprenentatge entre Iguals i professors del Departament de Psicologia de l’Educació i de la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB, Marta Flores i David Duran,

El treball de Flores i Duran recull els efectes del programa Llegim en parella, tutoria entre iguals per a la millora de les competències lingüístiques, en la millora de la comprensió lectora i de l’autoconcepte lector. És destacable que un treball sobre l’aprenentatge de la llengua catalana hagi estat publicat en una revista internacional, amb seu al Regne Unit i seleccionat per aquest reconeixement.

La selecció d’articles es fa en funció de la rellevància, accessibilitat, originalitat del contingut, contribució al coneixement existent o al desenvolupament de nou coneixement, posicionament teòric, opció metodològica, anàlisi crítica i referències emprades.

El treball premiat es farà saber en el Congrés Internacional de la UKLA que tindrà lloc del 30 de juny al 2 de juliol a Glasgow (Escòcia).

Més info: https://ukla.org/news/story/shortlist-announced-for-the-ukla-wiley-blackwell-research-in-literacy-

 

Notícies relacionades

Totes les notícies