El treball per projectes a les aules, a debat a la UAB
22/02/2017
La trobada –que inclou taules de debat, ponències, situacions d’aprenentatge i una conferencia final- debatrà sobre algunes de les preguntes que es fan els mestres en el dia a dia quan treballen per projectes com ara “El projecte ha de sortir dels alumnes?”, “Quin és el paper del mestre?”, “Nomès fem projectes?”, “Què faig quan avaluo en situació de projectes?”
La finalitat de la trobada és dialogar i reflexionar sobre les diverses pràctiques d’aula sobre projectes, i d’altra banda, fer que els mestres es posin en la pell de l’alumnat i visquin els procesos d’aprenentatge que viuen els nens i nenes a classe.
La trobada l’organitza l’equip de mestres de l’ICE-UAB “Un enfocament global de l’aprenentatge (g9)”, que treballa a les escoles Mas Rampinyo de Montcada i Reixac, Rellinars, Sant Jordi de Mollet del Vallès, Samuntada de Sabadell, Pilarín Bayés de Sant Quirze del Vallès, El Sol i la Lluna de Castellar del Vallès, El Viver de Montcada i Reixac, Joan Coromines de Mataró, Ciutat d’Alba de Sant Cugat del Vallès, Joan Salvat Papasseit de Santa Coloma de Gramenet, Guinardó i 30 passos de Barcelona, EAP Berguedà i La serreta de Santpedor.
"Projectes, una moda?" s'iniciarà el dissabte, 25 de març, a les 9.00 hores del matí a la Facultat de Filosofia i Lletres, i acabarà amb la conferència que impartirà a les 17.00 hores David Vilalta, membre de la Unitat de Formació de l'ICE de la UAB, titulada "Què hi veiem darrera dels projectes?".
PROGRAMA "PROJECTES, UNA MODA