“Al CRUAB, acostumem a prendre decisions per consens i som capaços de debatre i assolir acords que convinguin a tothom”

Dues candidatures concorren a les eleccions per a representar elDirectori al Consell d’Estudiants de la UAB (CEUAB), que se celebraran el dia 22 de març. No us perdeu l’entrevista a Pau Cano, membre del col·lectiu Club de Rol de la UAB (CRUAB) i candidat a representar elDirectori.

17/03/2017

“Els col·lectius que formen elDirectori mouen un gran nombre d’estudiants i, per tant, és necessari que es tingui en compte la nostra opinió al CEUAB”

Quin col·lectiu t’avala com a candidat representant d’elDirectori?
Em presento a les eleccions del CEUAB amb el Club de Rol de la UAB  (CRUAB), entitat que té com a objectiu donar a conèixer l’oci alternatiu: jocs de rol, jocs de taula, entrenaments de softcombat, cartes Magic, jocs de col·leccionisme, jocs de guerra, etc. Som un col·lectiu força assembleari, organitzem entre tres i quatre assemblees cada any. Els socis organitzen les activitats pel seu compte i la junta només actua per a gestionar problemes o donar suport.

Explica’ns una mica qui ets i per què participes al CRUAB.
Sóc estudiant de Física i fa un any que formo part del CRUAB. Vaig conèixer aquest col·lectiu a través d’HvZ (Humans contra Zombis), grup del qual sóc el president. Sempre m’he considerat un friqui i m’interessen molt aquestes temàtiques. Dins del CRUAB vaig començar a tenir més responsabilitat i el setembre en vaig ser escollit vicepresident. Participo al CRUAB perquè m’hi diverteixo, l’ambient és molt agradable i miro de contribuir en tot el que puc.

Què t’ha motivat a presentar-te a les eleccions?
Fora de la universitat també participo en el moviment associatiu; fa tres anys que sóc tresorer d’un agrupament escolta. M’agrada implicar-me allà on pugui contribuir i donar un cop de mà.

Com valores elDirectori?
Crec que és una molt bona eina per a potenciar la participació al campus. Tot i això, potser caldria fomentar activitats conjuntes entre els col·lectius. D’altra banda, trobo que hi ha poca participació per part d’alguns col·lectius, no en la vida comunitària, sinó pel que fa a les relacions amb les altres associacions d’estudiants. Crec que hi hauria d’haver més implicació a les reunions mensuals i més comunicació en general.

Per què creus important que elDirectori, com a part clau del teixit associatiu de la UAB, estigui representat al CEUAB?
Crec que els col·lectius que formen elDirectori mouen un gran nombre d’estudiants a tot el campus. Per tant, és necessari que es tingui en compte la nostra opinió al CEUAB.

Què podeu aportar com a representants d’elDirectori al CEUAB?
El CRUAB és un col·lectiu molt divers, amb estudiants de facultats, graus, edats i opinions polítiques diferents. Acostumem a prendre decisions per consens i, per aquest motiu, crec que som capaços de debatre i assolir acords que convinguin a tothom.