Jornades de Portes Obertes

Els dies 6, 7 i 8 de febrer de 2018 obrirem les portes als alumnes de batxillerat i cicles formatius de grau superior interessats en conèixer l'oferta de graus de la Universitat Autonoma de Barcelona, amb xerrades sobre tots els estudis de la UAB impartides pels professors de cada titulació.

A més, cada dia de les Jornades de Portes Obertes s'organitza una xerrada informativa per als professors de secundària sobre la nova oferta acadèmica del curs 2018-19, us podeu inscriure en el mateix formulari.

La participació a les Jornades de Portes Obertes no és compatible amb les visites de professors als centres de secundària i als ajuntaments.

Inscripcions obertes fins el 24 de gener de 2018.

La informació necessària sobre com arribar al campus o moure't pel seu interior la podeu consultar a l’apartat de mobilitat i transports del web de la UAB o a l'aplicació App&Town.

Fes clic a les Facultats o Escoles per veure les sessions programades.