Viu a la UAB

Jornades de Portes Obertes

Jornades de portes obertes

2, 3 i 4 de febrer de 2016

Ja queda menys perquè el campus obri les portes als alumnes de batxillerat i cicles formatius de grau superior que s’han inscrit a les Jornades de Portes Obertes. Els dies 2, 3 i 4 de febrer, podreu assistir a xerrades sobre tots els estudis de grau de la UAB, impartides pels professors de les mateixes titulacions.

Perquè pugueu tenir tota la informació, aquest any s’estrena una webapp de les Jornades de Portes Obertes. Aquesta aplicació us permetrà trobar la ubicació concreta de cada xerrada i consultar tota la informació d’interès sobre el campus de la UAB. Podeu descarregar-la des de la web de la UAB o escanejant el codi QR de les targetes que s’han entregat al centre o que que es repartiran al llarg de l’activitat.

A més, si saps que vindràs, ja pots començar a inspirar-te. Aquest any tots els estudiants que assisteixin a les Jornades de Portes Obertes podran participar en un concurs a Instagram, en què el premi per a la fotografia guanyadora serà un iPad mini 2 de 32GB Wifi. Participar-hi és molt senzill. Només hauràs de seguir el compte @uniautonomabarcelona i etiquetar-lo en la teva imatge, juntament amb el hashtag #PortesObertesUAB, tot indicant el teu nom i el centre on estudies. Això sí, s’ha de notar que la foto està feta al campus. Ja has pensat com aprofitaràs el teu iPad mini? Molta sort!

Fulletó de les Jornada de Portes Obertes 2016

Web-app de les Jornades de Portes Obertes 2016