Sol·licitud de certificat de qualificacions de PAU/PAP i més grans de 25/45 anys

Per demanar un certificat oficial de qualificacions de PAU/PAP o més grans de 25/45 anys has d’omplir el formulari que trobaràs al final d'aquesta pàgina i fer el pagament de la taxa corresponent.

Com lliurar la sol·licitud:
Ens ho pots fer arribar per tres vies:
     - Correu postal a l’adreça:
   Àrea Afers Acadèmics (Accés)
   Edifici A
   Campus Universitari
   08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)
     - Presencialment al Registre General de la UAB situat a l’edifici Rectorat del Campus universitari en el següent horari:

• De 9 a 18h de dilluns a divendres
  • Nadal i Setmana Santa (laborables) de 9.00h a 14.00h
  • Juliol i agost de 9.00h a 14.00h

- Per correu electrònic: coordinacio.acces.aaa@uab.cat

Preus:
El preu del certificat l’estableix la Generalitat de Catalunya al decret de preus públics publicat per a cada curs acadèmic. Aquest import el trobaràs indicat al mateix formulari.

Terminis de lliurament:
Triguem tres dies laborables en fer el certificat des del moment que disposem de la documentació necessària per a la seva tramitació (formulari de sol·licitud, justificant de pagament i en el cas de gaudir d’alguna exempció contemplada al decret de preus públics, s’haurà de presentar la documentació acreditativa vigent).

Com recollir el certificat:
El certificat us el fem arribar segons el mode de lliurament que indiqueu a la sol·licitud:

• Recollir-ho presencialment: Ha de venir la persona interessada, sinó cal autorització, al Punt d’Informació situat a l’edifici Rectorat del Campus. L’horari d’atenció és de 8.00-20.00h
  • Es pot enviar per correu certificat amb acusament de rebuda a l’adreça indicada a la sol·licitud.

Certificat de qualificacions de PAU / PAP i més grans de 25 o 45 anys. Sol·licitud