Detall d'activitat

Dimecres, 16 Octubre 2019

18:00

Activitats de participació, Divulgació - Escola de Prevenció i Seguretat Integral

Descripció:

Com qualsevol altres habilitats socials, les declaracions i les entrevistes dels responsables de seguretat i policials requereixen el coneixement i domini de determinades tècniques que s'ensenyaran en aquest curs.

Per a més informació i inscripcions, cliqueu sobre l'enllaç.

Ubicació: Escola de Prevenció i Seguretat Integral

Data: Dimecres 16, Octubre de 2019 - 18:00h

Data fi: Dimecres 16, Octubre de 2019 - 21:00h

Organitzador: Escola de Prevenció i Seguretat Integral

Correu electrònic: formacio.continuada.fuab@uab.cat

Afegir al meu calendari 2019-10-16 18:00:00 2019-10-16 21:00:00 Europe/Madrid Inici del Curs en Tècniques de Comunicació Aplicades a la Investigació (Declaració Policial) Les declaracions i entrevistes que la seguretat pública (policial) i privada, i en general els investigadors, practiquen a les víctimes, testimonis i sospitosos de crims, són en general, elements crítics dels processos d'investigació.

Per a més informació i inscripcions, cliqueu sobre l'enllaç.
Escola de Prevenció i Seguretat Integral Escola de Prevenció i Seguretat Integral formacio.continuada.fuab@uab.cat