Pla d'estudis Grau en Publicitat i Relacions Públiques
Fira virtual de graus UAB
Divendres 19 i dissabte 20 de març. Apunta't a la fira virtual de graus de la UAB: fem sessions informatives amb les professores i els professors i amb estudiants del grau que t'interessa.
Guies docents de les assignatures
Títol que s'obté
Graduat/da en Publicitat i Relacions PúbliquesHoraris
Primer Publicitat i Relacions Públiques 2020-21 (provisional, actualització 8 de juliol de 2020)
Segon Publicitat i Relacions Públiques 2020-21 (provisional, actualització 13 de juliol de 2020)
Tercer Publicitat i Relacions Públiques 2020-21 (provisional, actualització 8 de juliol de 2020)
Quart Publicitat i Relacions Públiques 2020-21 (provisional, actualització 13 de juliol de 2020)
La consulta dels horaris i l'aulari actualitzats es realitza a través del mòdul Consulta d'horaris al sia.uab.es
Informació del pla d’estudis
Taula de crèdits per curs
Formació bàsica | Obligatoris | Optatius | Treball de Final de Grau | |
1r curs | 48 | 12 | ||
2n curs | 12 | 48 | ||
3r curs | 60 | |||
4t curs | 48 | 12 | ||
Totals | 60 | 120 | 48 | 12 |
Període lectiu
Semestral.Règim d’estudi
Dedicació a temps complet. Possibilitat de règim a temps parcial.Mencions
Menció en Direcció Creativa en Publicitat i Relacions PúbliquesMenció en Direcció Estratègica en Publicitat
Menció en Direcció Estratègica en Relacions Públiques
Assignatures de formació bàsica i obligatòries
1r curs | 2n curs |
- Màrqueting i Gestió Documental (anual) - Història de la Comunicació - Estructura Social i Sociologia del Consum - Estàndard Oral i Escrit de la Llengua Espanyola - Economia Aplicada i de l'Empresa - Tecnologies i Comunicació Persuasiva - Llengua Catalana Estàndard en els Mitjans de Comunicació - Estructura de la Comunicació - Expressió Escrita, Oral i Audiovisual |
- Estratègies en Publicitat i Relacions Públiques (anual) - Teoria i Estructura de la Publicitat - Disseny en Publicitat i Relacions Públiques - Teories de la Comunicació - Psicologia de la Percepció Aplicada a la Publicitat i a les Relacions Públiques - Teoria i Estructura de les Relacions Públiques - Creativitat Publicitària - Sistemes Publicitaris Contemporanis - Mètodes de Recerca en Comunicació |
3r curs | 4t curs |
- Projectes Publicitaris i de Relacions Públiques (anual) - Processos i Tècniques Creatives - Comunicació de les Organitzacions - Direcció de Comptes - Estadística Aplicada a la Publicitat i les Relacions Públiques - Redacció Publicitària i de les Relacions Públiques - Màrqueting Estratègic i Operatiu - Planificació de Mitjans - Producció Audiovisual Publicitària |
- Treball de Final de Grau |
Assignatures optatives
4t curs |
- Pràctiques Externes (*) |
(*) Totes les assignatures optatives són de 6 crèdits excepte aquesta, que és de 12 crèdits.
Per a obtenir una menció, s'han de cursar, com a mínim, 30 crèdits (cinc assignatures) vinculats a cada itinerari.
Menció en Direcció Creativa en Publicitat i Relacions Públiques | Menció en Direccio Estratègica en Publicitat | Menció en Direcció Estratègica en Relacions Públiques |
- Fotografia Publicitària - Creativitat Audiovisual - Creativitat Gràfica - Direcció d'Art - Book Creatiu - Recerca de Mercats i del Consumidor |
- Estratègia Digital - Estratègia de Mitjans Publicitaris - Sistemes d'Informació en Màrqueting - Tècniques de Negociació i Lideratge - Administració i Direcció d'Empreses Publicitàries i de les Relacions Públiques i Emprenedoria - Recerca de Mercats i del Consumidor - Actualitat en Publicitat i Relacions Públiques |
- Tècniques Especialitzades de Relacions Públiques - Gabinets de Comunicació - Administració i Direcció d'Empreses de Relacions Públiques - Relacions Públiques en Sectors Específics - Recerca de Mercats i del Consumidor - Actualitat en Publicitat i Relacions Públiques |
Es convaliden des de 18 fins a 36 crèdits de la titulació als alumnes que hagin accedit des dels CFGS de Gestió Comercial i Màrqueting, Gràfica Publicitària, Gestió de Vendes i Espais Comercials i Màrqueting i Publicitat.
Més informació.