Informació general
Fira virtual de graus UAB
Divendres 19 i dissabte 20 de març. Apunta't a la fira virtual de graus de la UAB: fem sessions informatives amb les professores i els professors i amb estudiants del grau que t'interessa.
- Facultat de Ciències de la Comunicació
- Campus de Bellaterra
- Durada: 4 cursos - 240 crèdits
- Places: 80
- Nota de tall Batxillerat / CFGS: 11,302
- Preu per crèdit: 25,04 euros.
- Idioma: català (50%), castellà (30%) i anglès (20%).
- Calendari Acadèmic 2020 - 2021
- Modalitat: Presencial.
Ets creatiu? T’agrada escriure, dissenyar, crear històries, imaginar? Vols treballar en equip i fer presentacions?
Tu ja ets UAB. T’oferim:
- Un pla d’estudis en el qual coneixeràs els fonaments de l’exercici de la professió i les últimes tendències en comunicació (branded content, storytelling, transmèdia…)
- La millor facultat d’Espanya per estudiar Publicitat i Relacions Públiques segons el Rànquing d’Universitats Espanyoles per Grau d’El Mundo de 2018, 2017 i 2016.
- Aprendre a dissenyar campanyes de publicitat, a organitzar esdeveniments, a gestionar gabinets de premsa i comunicació i a esdevenir un guardià de les marques.
- Professionals en actiu de reconegut prestigi que t’acostaran a la quotidianitat de la professió.
- Una metodologia docent innovadora i adaptada a les necessitats de la professió: equips de treball interdisciplinaris a partir de projectes, presentacions, mètode del cas, debats, seminaris, conferències…
- Treballar en casos pràctics, amb exemples reals i amb clients reals.
- Pràctiques en importants agències, empreses i institucions.
- Quatre estudis de ràdio, quatre platós de televisió, sales d’edició i fotografia i aules informatitzades per materialitzar la teva idea.
Sortides professionals
- Agències de publicitat i de comunicació (creativitat, comptes, mitjans, planificació estratègica, producció, disseny)
- Agències interactives i de comunicació digital
- Empreses i gabinets de relacions públiques
- Anunciants (departaments de màrqueting i de publicitat)
- Agències de mitjans
- Consultores de màrqueting, branding i comunicació
- Institucions (departaments de comunicació i de publicitat)
- Gabinets de comunicació i d'imatge corporativa
- Empreses de promocions, empreses de màrqueting directe, empreses de consultoria, empreses de patrocini i esdeveniments i empreses d'investigació de mercats
- Professional autònom
- Estudis fotogràfics i gràfics
- Docència i recerca