Màster Universitari en Polítiques Educatives per al Desenvolupament Global / Education Policies for Global Development

Aquest màster interuniversitari té com a objectiu contribuir activament en el camp de la globalització, l’educació i el desenvolupament internacional i dona l’oportunitat de formar-se arreu del món

Informació general

Fira virtual de màsters, postgraus i doctorats UAB

Sessions informatives amb les direccions i coordinacions. Del 2 al 6 d'octubre: Inscripcions obertes!

També pots emplenar el formulari d’aquesta pàgina per demanar atenció personalitzada.

L’educació actual és, més que mai, condició necessària per a la inclusió social i el desenvolupament sostenible. Si et compromets a participar directament en el progrés de les polítiques d’educació a tot el món, aquest màster pot ser el teu punt de sortida.

Amb aquest programa de dos anys també obtindràs experiència gràcies a un període de pràctiques en una de les nostres organitzacions associades, que inclouen organitzacions internacionals, ONG i centres de recerca.

No només es necessiten nous coneixements, sinó també una nova sensibilitat en el camp de l’educació i el desenvolupament. Aquest màster et proporcionarà la base per treballar en aquest camp amb experiència tècnica i també amb capacitat per ser reflexius i creatius. 

Universitat coordinadora:

Universitat Autònoma de Barcelona

Universitats participants

University of Glasgow

University of Cyprus

Informació addicional

http://www.globed.eu/

Qualitat

Segell d'AQU Catalunya del Màster Oficial - Polítiques Educatives per al Desenvolupament Global / Education Policies for Global Development

Més informació