Informació general
Fira virtual de màsters, postgraus i doctorats UAB
Sessions informatives amb les direccions i coordinacions de cada programa, del 22 al 26 de maig. Inscripcions obertes!
- Màster Universitari UAB
- Crèdits: 60 ECTS
-
Inici de curs 11/10/2023
Fi de curs 13/09/2024 -
Inici de la preinscripció 13/01/2023
Veure el calendari - Estat de la preinscripció: Oberta
- Places: 50 places
- Horaris: Tarda
-
Preu: 123 € / crèdit, inclou taxes i assegurança escolar.
5% dte. Exalumnes Escola FUAB Formació (només a primera matrícula del curs complet)
5% dte. Alumni UAB (només a primera matrícula del curs complet) - Idioma: Castellà (90%) i anglès (10%)
- Modalitat: Presencial
-
Centre docent:
Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (centre adscrit)

El Màster Universitari en Gestió d’Empreses Hoteleres és un dels programes sobre gestió hotelera amb més trajectòria de les universitats espanyoles, amb 19 edicions.
Aquesta formació et permetrà vincular el teu futur professional a un dels sectors més dinàmics i rellevants de l'economia mundial, el turisme. El sector hoteler necessita professionals polivalents, flexibles i amb coneixements d'operativa hotelera i de management corporatiu avançat.
El màster et proporcionarà una sòlida base en gestió empresarial i una alta especialització sectorial. Aquesta formació es dóna a nivell universitari amb la qualitat docent del professorat de la UAB, juntament amb l'experiència de directius de les principals cadenes hoteleres internacionals.
La formació utilitza la metodologia "learning by doing" aplicada a través de les tècniques dels "business games", que et permetran adquirir una visió integral de tot el circuit del negoci hoteler.
El màster compta amb un potent programa de pràctiques obligatòries en cadenes hoteleres i consultores, on els estudiants realitzaran un mínim de 300 hores.
Sortides professionals
Dins de la gestió hotelera, els estudiants poden desenvolupar la seva carrera professional en qualsevol àmbit:
- Direcció general, operacions, qualitat, finances, expansió, màrqueting i comercialització, i RRHH, tant a nivell l’establiment hoteler com en l’àmbit corporatiu de les cadenes hoteleres.
- En consultoria, els titulats poden participar en projectes d’e-commerce, revenue management o de planificació estratègica, de viabilitat, de comercialització, de gestió de qualitat i d’expansió, entre altres.
Testimonis
Pràctiques
Beques específiques d'aquest màster
En el portal de beques de la UAB trobareu informació sobre convocatòries d'ajuts, beques, premis o subvencions destinats a la comunitat universitària. El portal inclou tots els ajuts que ofereix la UAB i a més, algunes convocatòries d'altres institucions que poden ser d'interès.
Trobareu un apartat específic de les beques per a estudis de màster oficial.