XIVè Congrés de l’associació ALEPH

Durant els dies 18, 19, 20 i 21 d’abril, la Universitat Autònoma de Barcelona i la Universitat de Barcelona acolliran el XIVè Congrés ALEPH, que enguany portarà el nom de “Transbordos Literarios: Correspondencias y confines en la literatura hispánica”.
03/04/2017
Els actes que tindran lloc a la Facultat de Filosofia i Lletres de la UAB són els programats pel dimecres 19 d’abril. Les xerrades, que començaran a les 9h i s’allargaran fins les 19h, estaran distribuïdes en tres sales diferents. Podeu consultar aquí el programa provisional del congrés.
Per poder assistir-hi, cal inscriure’s prèviament abans del 5 d’abril i formalitzar un pagament. Per a més informació sobre com inscriure’s, consulteu la pàgina web d’ALEPH.
ALEPH (Associació de Joves Investigadors de la Literatura Hispànica) és l’associació més longeva de joves investigadors no doctors dedicats a la recerca en literatura hispànica des dels seus orígens fins les seves fronteres comparatives amb altres literatures, disciplines artístiques o estudis socials.
Fins ara, ALEPH ha celebrat dotze congressos internacionals a diferents seus: València, Santiago de Compostela, Granada, Barcelona, Madrid, Lisboa, Manchester, Girona, Cadis, Torí, Logroño, Sevilla i Salamanca. Com a resultat d’aquestes trobades s’han publicat diversos volums monogràfics.
Més informació:
Programa Provisional
Pàgina web d'ALEPH
Cartell