Un concurs per trobar la imatge gràfica del 50è aniversari de la Facultat de Dret

Paraules relacionades amb logotip

Per celebrar els 50 anys de la facultat s’ha llençat un premi a la creació de la imatge gràfica i eslògan. La imatge, de creació original, ha de reflectir la tradició dels estudis jurídics, però amb la singularitat que comporta l’entorn de la UAB. Es podrà enviar fins al 15 d'abril

01/02/2021

La Facultat de Dret de la UAB fa 50 anys. Per celebrar-ho, s'ha llençat un premi a la creació de la imatge gràfica i eslògan pel 50è aniversari.

La imatge, de creació original, ha de reflectir la tradició dels estudis jurídics, però amb la singularitat que comporta l'entorn de la UAB (modernitat, dinamisme, obertura al futur, vessant social).

Hi pot participar qualsevol estudiant de la UAB matricular en els seus graus o màsters en el curs 2020-2021.

Teniu temps fins el 15 d'abril de 2021 i enviar la proposta a dg.dret@uab.cat i coordinador.comunicacio.dret@uab.dret.

La imatge a presentar al concurs ha de complir els següents requisits:

• Dins del logotip ha de constar sempre aquests tres textos: Facultat de Dret. 50 anys. 1971-2021.
  • Es pot afegir un eslògan, però ha d'existir la versió amb eslògan i sense.
  • S'ha de poder aplicar després a articles de marxandatge.
  • Es valorarà l'ús del color corporatiu de la Facultat de Dret i el de la UAB

L'estudiant o estudiants guanyadors obtindran un certificat/diploma i un premi en metàl·lic.

L'import del premi en metàl·lic, serà de 600€ bruts i es repartirà en parts iguals entre tots els guanyadors. Sobre aquesta quantitat, la UAB procedirà a practicar la retenció fiscal oportuna segons la legislació vigent.

El jurat estarà format per l'equip de Deganat de la Facultat de Dret i la selecció del guanyador/a es farà mitjançant la votació dels membres del jurat.

El jurat puntuarà les propostes seguint els següents criteris:

• Fins a 10 punts. Adequació a l'estil descrit a les bases.
  • Fins a 10 punts. Conceptualització, composició i recursos tècnics.
  • Fins a 15 punts. Que la imatge reflecteixi la tradició dels estudis jurídics, però amb la singularitat que comporta l'entorn de la UAB (modernitat, dinamisme, obertura al futur, vessant social).

Per tal que una proposta pugui ser premiada, caldrà que tingui un mínim de 25 punts. I la guanyadora serà la proposta que tingui millor puntuació. La resolució es comunicarà als participants i es publicarà al web de la facultat de dret.