Últims cursos per obtenir la retitulació del Màster Universitari en Arxivística i Gestió de Documents
L’Escola té previst posar en marxa una nova titulació de màster oficial el curs 2023-2024. Per aquesta raó, les persones titulades del Graduat Superior interessades en realitzar la retitulació ho podran fer únicament durant els cursos 2021-2022 i 2022-2023.
23/06/2021
Des del 2018, totes les persones titulades en el Graduat Superior en Arxivística poden sol·licitar el reconeixement dels crèdits i accedir a la inscripció dels mòduls restants del Màster Oficial en Arxivística i Gestió de Documents.
Aquesta mesura, però, finalitzarà amb la posada en marxa d’una nova titulació de màster oficial prevista pel curs 2023-2024. Aquesta nova titulació no permetrà fer el reconeixement de crèdits ni matricular-se als mòduls restants.
Les persones interessades en obtenir la retitulació, doncs, només podran fer-ho en els cursos 2021-2022 i 2022-2023.
Cada curs acadèmic reserva un nombre limitat de places per matricular-se al Màster Universitari en Arxivística i Gestió de Documents per alumnes procedents del Graduat Superior. L’assignació ve determinada per estricte ordre de sol·licitud.
Per fer aquest tràmit, s’ha de sol·licitar la petició a coordinacio.esaged@uab.cat. Un cop validada la sol·licitud, la matrícula dels crèdits reconeguts i dels mòduls a matricular es durà a terme a la gestió acadèmica de la Fundació UAB d’acord amb el procediment ordinari de matriculació.
El període de preinscripció i matrícula per cursar la retitulació per al curs 2021-2022 és fins al 5 d’octubre de 2021.
Més informació sobre la retitulació