T'agradaria representar l'Escola a la 12a edició de l'EMCup a Maastricht?
28/06/2019
Ja s’ha obert el procés de selecció de fins a 4 estudiants de 3r o 4t curs dels Graus de Turisme, Turisme en Anglès i Direcció Hotelera per participar a l’equip representant de l’Escola a la 12a edició de l’EMCup.
Els candidats poden obtenir una plaça amb despeses d’estada i viatge pagades per participar en aquesta competició europea, que tindrà lloc a Maastricht entre els dies 15 i 18 de febrer de 2020. Les persones seleccionades, a més, podran obtenir un reconeixement de fins a 6 crèdits optatius.
L’EMCup és una competició entre les millors escoles de turisme i gestió hotelera d'Europa amb participants de més de 15 països diferents. L’estructura de la competició es divideix en dues fases: una primera que consisteix en diverses tasques, com la creació d’influència de marca a través de les xarxes socials o la creació d’un vídeo-presentació, i una segona fase on els equips de les escoles presenten un tema i la resolució de casos pràctics.
L’edició de 2020 versa la voltant del tema “Battle of the Brands. Will hotel chains survive in the battle for guest loyalty?”. Per a més informació, es pot consultar full informatiu de l’EMCup 2020.
Com participar
Els requisits per als estudiants per participar en aquesta competició són:
• Disposar d’un bon expedient
• Estar cursant 3r o 4t dels Graus de Turisme, Turisme en Anglès o Direcció Hotelera
• No participar en cap programa d’intercanvi durant el primer semestre
• Tenir un bon nivell de comunicació i do de gents
L’Escola a l’EMCup
En l'edició 2019 de la competició internacional, l'equip de l'Escola es va classificar per la ronda de debats després de fer un pitch i defensar un cas sobre formació continuada en la indústria hotelera. Una de les membres, Jana Reig, també va obtenir el premi a la millor idea amb el seu equip format per altres estudiants d’escoles europees.
També, per tercer any consecutiu, l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB va guanyar el premi al “millor vídeo-presentació”, on les estudiants es donaven a conèixer juntament amb les idees principals que representaven.