T’agradaria viure a la Vila Universitària de la UAB?

VilaUniversitaria UAB

Coneix l’entorn natural, saludable i segur de Vila Universitària, el complex residencial de la Universitat Autònoma de Barcelona. Informa’t com reservar la teva plaça amb les sessions informatives online que es faran del 13 de juliol al 7 d’agost. Inscriu-te a una sessió.

08/07/2020

Vila Universitària és el complex residencial d’estudiants del campus UAB. Un lloc per conviure, estudiar i compartir amb altres estudiants a la mateixa universitat.

El complex disposa de més de 600 apartaments de diverses capacitats i s’ofereixen un total de 2.000 places d’allotjament. Hi trobaràs tota mena de serveis docents i comercials (bugaderia, bars, autoescola, papereria, piscina, camp de vòlei i futbol, sales d’estudi, etc). A més, és un espai envoltat per la natura, que es troba a prop de nuclis urbans com Sabadell o Terrassa, i ben enllaçat amb Barcelona en transport públic i per carretera.

Es tracta d’un entorn saludable i segur. Des de l’inici del confinament, la Vila ha aplicat un protocol de prevenció per garantir la seguretat dels seus residents. Permanentment, el complex disposa de servei de manteniment, seguretat 24h, recepció, i es troba a 5 minuts a peu del centre de salut de la UAB.

Sessions informatives online

Si vols conèixer més a fons la Vila Universitària i saber com reservar la teva plaça, inscriu-te a les sessions informatives online que es faran entre el 13 de juliol i el 7 d’agost.

Tria la teva sessió i inscriu-te