Si sou estudiants de màster participeu en l’Enquesta d’Inserció Laboral

Dibuix enquesta

L'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU) ha preparat l'Enquesta d'Inserció Laboral i us demanem la vostra participació.

16/03/2020

Del 8 de gener al 31 de març, AQU està organitzant l'edició 2020 de l'Enquesta d'Inserció Laboral.
Si ets titulat o titulada de de màster no posis en risc la representativitat dels resultats i participa-hi responent el correu electrònic que us han enviat.

Més informació: http://www.aqu.cat/aqu/actualitat/noticies/65433224.html#.Xm9rhXJ7nIW