Sessions d’acollida dels estudiants de primer curs

estudiants de la Facultat al passadís

Divendres dia 25 de setembre la Facultat de Filosofia i Lletres organitza 4 sessions presencials d’acollida dels estudiants de nou accés, amb aplicació de totes les mesures de seguretat (higiene de mans prèvia, distància mínima, ús obligatori de mascareta).

18/09/2020

Les sessions d’acollida es desenvoluparan a l’Auditori de la Facultat de Filosofia i Lletres, d’acord amb el següent horari, distribució i ponents.

Història, Ciències de l'Antiguitat i Arqueologia tindran la sessió de 9:30 a 10:30h amb el ponent Òscar Jané: "El viatge universitari: de la mirada personal a un tot compartit".

Estudis de Llengua i Literatura Espanyoles, Filologia Catalana, Estudis Anglesos, Estudis Combinats de Filologia i Estudis Francesos tindran la sessió de 10:30 a 11:30h amb el ponent Lluis Cabré: "Orígens de la universitat i actualitat de la filologia"

Història de l'Art, Musicologia, Filosofia i Humanitats tindran la sessió de 11:30 a 12:30 amb la ponent Rosa Ma. Gutiérrez: "Del cultivo del ocio y lo inútil y otros benificios de las humanidades"

Estudis socioculturals de gènere, Antropologia Social i Cultural i Geografia tindran la sessió de 12:30 a 13:30h amb la ponent Monterrat Clua: “Dones, cultures, territoris: Margaret Mead al Pacífic”

L’assistència serà restringida a un màxim de 175 persones per sessió (40% de la capacitat de la sala), les quals s’hauran d’haver inscrit prèviament, per complir amb les restriccions d’ocupació dels espais. Les persones que no puguin accedir a la sala a causa de la limitació de l’espai podran seguir l’acte per streaming. Abans del dia 24 totes i tots els inscrits seran informats al seu correu-e de l’acceptació o no a l’acte presencial.

Les sessions seran presidides pel degà.

Podeu veure el vídeo al nostre canal de youtube.