Sessió informativa online sobre els Màsters Oficials

Sessions informatives online sobre els Màsters Oficials

L'Escola organitza una sessió informativa online sobre el Màster Oficial en Gestió Turística del Patrimoni Cultural. La xerrada es realitzarà el 14 d'octubre, a les 19 h. Per assistir-hi, cal inscripció prèvia.

08/10/2020

L'Escola celebrarà una sessió informativa online per donar a conèixer els continguts, programes i sortides professionals del Màster Oficial en Gestió Turística del Patrimoni Cultural per a les persones interessades en cursar aquesta especialització durant el curs acadèmic 2020-21.

El dimecres 14 d'octubre, a les 19 hores, es durà a terme la trobada virtual per informar sobre el Màster Oficial en Gestió Turística del Patrimoni Cultural, que serà impartida per Xavier Carmaniu, professor d'aquesta formació. Per ser present online a la sessió, cal inscriure's prèviament a aquest formulari.

La xerrada es farà a través de la plataforma online "Zoom". Cal que tingueu activtats el vídeo, el micròfon i altaveus per poder-hi intervenir per resoldre els vostres dubtes i preguntes.

Aprofiteu aquesta darrera oportunitat per incorporar-vos a aquesta especialització professionalitzadora que s'imparteix a l'Escola. Queden poques places disponibles!