Sessió informativa online sobre els Cursos en Enologia i Enoturisme

Sessió informativa sobre els cursos en enologia i enoturisme UAB

El dimecres 7 d'octubre, a les 18 h, es celebrarà una xerrada informativa online per presentar els cursos d'especialització en Enologia i Enoturisme, i Enoturisme i Processos de Vinificació. A la trobada virtual hi intervindran Juan Luís Garcia, Coordinador dels cursos, Laura Lizbeth Martínez, Responsable de la formació online de l'Escola, i Sole G. Insua, Sòcia-Directora de PcatS Comunicació. Apunta-t'hi!

29/09/2020

L'Escola organitza una sessió informativa en línia per presentar els continguts i sortides professionals dels cursos d'especialització en Enologia i Enoturisme (curs online), i en Enoturisme i Processos de Vinificació (curs presencial), el dimecres 7 d'octubre a les 18 hores.

A la xerrada virtual intervindran José Luís García, Coordinador d'aquestes especialitzacions, Laura Lizbeth Martínez, Responsable de la formació online del Centre, i Sole G. Insua, Directora de PCatS Comunicació i professora del mòdul de Comunicació d'aquests cursos centrats en la promoció turística de zones de producció vitivinícola.

Per assistir en línia a la xerrada cal que us inscriviu prèviament:

•    Dijous 7 d'octubre, a les 18 hores.

Cliqueu sobre l'enllaç i ompliu les vostres dades al formulari de l'aplicació "Eventbrite", per apuntar-vos a la jornada online. Rebreu un correu que us confirmarà que la vostra inscripció s'ha realitzat correctament.

El mateix dia que s'imparteixi la xerrada, rebreu un correu electrònic com a recordatori amb un enllaç que us permetrà l'accés a la sessió en línia.

La trobada es farà a través de la plataforma virtual "Zoom" i s'impartirà en castellà.