S’inicia la preinscripció dels màsters oficials per al curs 2019/2020

Inici Master Oficial UAB

A partir de l’11 de gener, els futurs estudiants interessats en cursar un màster oficial a l’Escola ja poden formalitzar la seva preinscripció. Recorda que si ets Alumni UAB Premium gaudiràs d’un 10% de descompte.

10/01/2019

La UAB ja ha obert la preinscripció de tots els seus màsters oficials per al proper curs 2019/2020. Aquelles persones que vulguin sol·licitar la seva preinscripció ho podran fer a través de la fitxa del programa formatiu escollit.

L’Escola de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB disposa de 4 màsters oficials, després que s’oficialitzés l’antic Màster de Turisme i Humanitats, i que a partir del curs vinent passarà a anomenar-se Màster Universitari en Gestió Turística del Patrimoni Cultural.

El centre també ofereix els següents màsters oficials:

Aquests programes formatius faciliten l’accés a doctorat, ja que combinen l’adquisició de coneixement i habilitats de recerca amb un enfocament professionalitzador i innovador, que també dóna resposta a les necessitats del mercat actual.

10% Descompte amb Alumni UAB Premium

Els exalumnes de la UAB que s’hagin registrat com a Alumni UAB Premium disposen d’un 10% de descompte en el preu de la matrícula de tots els màsters oficials que ofereix l’Escola. Podeu trobar més informació en aquest apartat del web.