Resolució de les pràctiques de suport a les activitats de promoció del CFGS

Estudiants de pràctiques de suport a la promoció del CFGS en Comerç Internacional

S'ha publicat la resolució de les 6 places disponibles de pràctiques de suport de promoció per col·laborar en la difusió del Cicle Formatiu de Grau Superior de Comerç Internacional a futurs alumnes i a les seves famílies.

24/11/2020

Les places van destinades a la realització de tasques de col·laboració a les diferents activitats de promoció del centre: Jornades de Portes Obertes, Saló de l'Ensenyament, Workshops, i altres esdeveniments que es portin a terme.

Podeu consultar la resolució de les places de pràctiques, clicant sobre aquest enllaç.