Resolució de les pràctiques de suport a les activitats de promoció de l'Escola

Estudiant de suport a les activitats de promoció de l'Escola

S'ha publicat la resolució de les 20 places de pràctiques de suport de promoció de FUABformació, per a estudiants de l'Escola de Turisme i Direcció Hotelera, per col·laborar en les activitats, tant virtuals com presencials, de donar a conèixer els Graus en Turisme, Turisme en Anglès i Direcció Hotelera a futurs alumnes i a les seves famílies.

23/11/2020

S'ha publicat la resolució de les 20 places de pràctiques de suport de promoció de FUABformació, per a estudiants de l'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera per col·laborar en les activitats, tant virtuals com presencials, per donar a conèixer els Graus en Turisme, Turisme en Anglès i Direcció Hotelera a futurs alumnes i a les seves famílies.

Les places van destinades a la realització de tasques de col·laboració a les diferents activitats de promoció del centre: Jornades de Portes Obertes, Saló de l'Ensenyament, Workshops, i altres esdeveniments que es portin a terme.

Podeu consultar la resolució de les places de pràctiques, clicant sobre aquest enllaç.