Preinscripció universitària de la convocatòria d'octubre per al curs 2019-2020

Estudiants de l'Escola

La convocatòria d'octubre de la preinscripció universitària per al curs 2019-2020 és del 2 al 4 d'octubre (ambdós inclosos). Per realitzar el tràmit, les persones interessades haureu de fer-ho a través del portal Accés Universitat. Consulteu els codis per escollir els Graus en Turisme, Turisme en Anglès i Direcció Hotelera de la UAB.

01/10/2019

El període de preinscripció universitària d'octubre per al curs 2019-2020 comença el dimecres 2 i finalitza el divendres 4 d'octubre (ambdós dies inclosos), a través del portal Accés Universitat.

Per realitzar el procés, cal seguir unes indicacions per registrar-se correctament i poder fer la preinscripció. En alguns casos, és necessari lliurar documentació perquè la preinscripció sigui vàlida i així poder entrar en el procés d'assignació de places.

Aquests són els codis que necessitaràs:

Grau de Direcció Hotelera: 21107
Grau de Turisme: 21059
Grau de Turisme en anglés: 21114

La resolució sobre l'assignació de places es farà pública el dia 9 d'octubre, i la matrícula, el 10 d'octubre. Consulta el calendari de la preinscripció universitària 2019 per a més informació sobre els terminis i les resolucions.

I si no et queden clars alguns conceptes claus de la selectivitat i la preinscripció universitària, consulta el diccionari on trobaràs totes les respostes.

Més informació sobre la preinscripció en aquest enllaç.

També pots contactar amb l'Oficina d’Accés a la Universitat (Via Laietana, 2 planta baixa), a Barcelona, o trucant al 93 223 03 23 o al 93 223 25 91, de 9.00 a 14.00 hores.

Bústia de contacte